امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63221 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محسن حافظ درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

محصولات ماکیان نوآور امروز با استاندارد و پروانه بهداشتی دامپزشکی در سراسرکشورعرضه می‌شوند/ اولین توکسین مایندررابا برند ماکوبایند به صنعت دام و طیور کشور معرفی کردیم/ با فرآوری و تولیدانبوه بنتونیت، به تولید خوراک پایه ماکومیل رسیدیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت ماکیان نوآورامروز گفت : ما در شرکت ماکیان نوآورتوانسته‌ایم مواد معدنی با کیفیت بسیار بالا را برای واحدهای تولیدی درسطح کشورعرضه و توانسته‌ایم اولین توکسین مایندر ما با برند ماکوبایند را به صنعت دام و طیور کشور معرفی کنیم.
محصولات ماکیان نوآور امروز با استاندارد و پروانه بهداشتی دامپزشکی در سراسرکشورعرضه می‌شوند/ اولین توکسین مایندررابا برند ماکوبایند به صنعت دام و طیور کشور معرفی کردیم/ با فرآوری و تولیدانبوه بنتونیت، به تولید خوراک پایه ماکومیل رسیدیم

محسن حافظ مدیرعامل شرکت ماکیان نوآور امروز درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : بنده به عنوان یک دامپزشک شرکت ماکیان نوآور امروز را از سال 1383 با هدف نوآوری در صنعت دام و طیور را احداث کردیم.


حافظ تصریح کرد : اولین محصولات ما بنتونیت فرآوری شده بود که کاربردهای بسیاری دارد. ما هرساله محصولات نوآورانه را به سبد کالایی اضافه کرده‌ایم و این محصولات با دارا بودن استاندارد و پروانه بهداشتی دامپزشکی به صورت گسترده در سراسر کشور عرضه می‌شود.


وی عنوان داشت : نحوه فروش ما توسط شبکه توزیع مویرگی صورت می‌گیرد و در حال حاضر بیش از ۱۷۰۰ مشتری در سراسر کشور داریم که بصورت مستقیم و از طریق نمایندگی در استان‌های مختلف اقدام به خرید محصولات ما می‌کنند.


حافظ ادامه داد: پس از فرآوری و تولید انبوه بنتونیت، موفق شدیم به تولید خوراک پایه ماکومیل برسیم.امروزه با توجه به خصوصیات و کیفیت بالای این خوراک پایه در بخش مرغداری تخم‌گذاری و گوشتی و همچنین دامداری پرواری و شیروار توانسته‌ایم به بهترین سطح از لحاظ کیفی و جایگزین مناسب برای مواد پروتئینی در کشور برسیم.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/266632_zgofxde.jpg


وی ابرازداشت: ما توانسته‌ایم مواد معدنی را با کیفیت بسیار بالا برای واحدهای تولیدی در سطح کشورعرضه کنیم. همچنین توانسته‌ایم اولین توکسین مایندر ما با برند ماکوبایند (Mako Bind) را به صنعت دام و طیور کشور معرفی کنیم.


مدیرعامل شرکت ماکیان نوآورامروز تاکید کرد: آخرین تولید ما هم ماکوگارد نام دارد که نگهدارنده مواد اولیه و نهاده‌ها و سیداژ ذرت و پودر گوشت و پودر ماهی می‌باشد و زمان نگهداری این مواد غذایی را افزایش می‌دهد.


حافظ خاطرنشان کرد: ما همواره سعی کرده‌ایم تا راندمان تولید را در کشور بالا برده و با کمک به تولید کننده سبب ضریب تبدیل بهتر و قیمت نهایی پایین‌تر شود تا در نهایت رقابت خوبی بین تولیدکنندگان بوجود آید.


مدیرعامل شرکت ماکیان نوآور امروز اضافه کرد: ما در حال حاضر محصول خاک گربه را به روسیه، ماکوپنت را به کشورهای افغانستان، عراق و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس صادر می‌کنیم. همچنین، در حال رایزنی برای صادرات ماکوبایند و ماکوبایند پلاس به کشورهای اروپایی، آسیای میانه و روسیه هستیم.

وی درپایان سخنان خود گفت: ما به عنوان نمایندگان شرکت ماکیان نوآور در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت دام و طیور همچون ابوظبی، عراق و ترکیه شرکت می‌کنیم تا بتوانیم در بخش صادرات گام‌های استواری برداریم.
 

 

 

 

شرکت ماکیان نوآور امروز:

شرکت ماکیان نوآور امروز با نزدیک به دو دهه سابقه در صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور همواره توجه ویژه ای به بهبود کیفیت و بهره وری تولید انواع خوراک و افزودنی های موجود در آن داشته و در این راستا از همان سال های ابتدایی فعالیت طرح این شرکت در تولید خوراک از ضایعات در سال 1389 به عنوان طرح ملی انتخاب و معرفی و در سال 1390 به عنوان برترین تولیدکنندۀ استان تهران برگزیده گردید.

 

دستاوردهای شرکت ماکیان نوآور

 

شرکت ماکیان نوآور با اتکا بر توان داخلی و خودباوری موفق شد دو محصول ماکوبنت و ماکومیل را برای اولین بار در ایران به صنعت دام و طیور معرفی کند. سپس این شرکت اقدام به تهیۀ شبکۀ گسترده ای در زمینه فروش و توزیع نمود تا محصولات خود را بدون واسطه به دست مشتریان محترم برساند به شکلی که امروزه به یکی از پیشروترین شرکت های تولیدی و بازرگانی و یکی از فعال ترین اعضای انجمن صنفی توزیع کنندگان عمده نهاده های دامی کشور (فیدا) تبدیل گشته است.

آدرس : تهران،خیابان آزادی ، نبش اسکندری شمالی ،پلاک 3 ، ساختمان یکتا، طبقه دوم ، واحد 4

آدرس کارخانه:پاكدشت روستای فيلستان، خيابان صنعتگران، روستای محمود آباد، جاده صنعتگران، کارخانه ماکیان نوآور امروز

آدرس سایت:

makiannoavargroup.com

اینستاگرام : 

 makiannoavar

شماره تماس:  

02166595120

02166595121

داخلی ها:

  • واحد کاملدان:101
  • واحد پشتیبانی: 102
  • واحد بازرگانی: 114- 124
  • واحد فروش: 106-104
  • واحد تحقیق و توسعه: 143
  • واحد بنتونیت: 107- 119- 136
  • واحد مالی: 111- 117- 126
  • واحد بازاریابی: 129

فاکس :

02166595122

همراه :

09121334206

واتساپ :

0912730874

 

کامل دان

 

 

 

 

 

 

 

 

برندها:

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب