امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60964 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر محسن حافظ درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت ماکیان نوآور امروز با شعار، دانش ، تجربه و کیفیت فعالیت دارد/ کامل دان نام تجاری تولیدات مکمل کنسانتره و دان آماده ماکیان نوآور امروز است / اولین بنتونیت فرآوری شده توسط ماکیان نوآور امروز با نام تجاری ماکوبنت به صنعت دام و طیور معرفی شد

خبرایران : مدیرعامل شرکت ماکیان نوآور امروزگفت : در سال ۱۳۸۴ اولین بنتونیت فرآوری شده توسط شرکت ماکیان نوآور امروز با نام تجاری ماکوبنت به صنعت دام و طیور کشور معرفی شد و این شرکت موفق شد اولین پروانه بهداشتی تولید را از طریق سازمان دامپزشکی کشور برای این محصول دریافت نماید.
شرکت ماکیان نوآور امروز با شعار، دانش ، تجربه و کیفیت فعالیت دارد/ کامل دان نام تجاری تولیدات مکمل کنسانتره و دان آماده ماکیان نوآور امروز است / اولین بنتونیت فرآوری شده توسط ماکیان نوآور امروز با نام تجاری ماکوبنت به صنعت دام و طیور معرفی شد

 دکتر محسن حافظ مدیرعامل شرکت ماکیان نوآور امروز در گفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت ماکیان نوآور امروز با شعار، دانش ، تجربه و کیفیت فعالیت خود را با تکیه بر نوآوری‌ در صنعت دام، طیور و آبزیان از سال ۱۳۸۳ آغاز نموده است.
وی تصریح کرد: در همین راستا، در سال ۱۳۸۴ اولین بنتونیت فرآوری شده توسط شرکت ماکیان نوآور امروز با نام تجاری ماکوبنت به صنعت دام و طیور کشور معرفی شد و این شرکت موفق شد اولین پروانه بهداشتی تولید را از طریق سازمان دامپزشکی کشور برای این محصول دریافت نماید.
وی ادامه داد: سپس گروه تحقیق و توسعه شرکت شروع به فعالیت بر روی تولید خوراک منحصر بفردی نمود با نام ماکومیل (خوراک پایه دام و طیور) که این محصول برای اولین بار در دنیا با فرآوری ویژه توانسته است بصورت توام به تامین انرژی و پروتئین مرغداری‌ها و دامداری‌های کشور بپردازد.
دکتر حافظ افزود : کامل دان نام تجاری تولیدات مکمل کنسانتره و دان آماده این شرکت می‌باشد که با تکیه بر دانش متخصصان خود سعی دارد تا بهترین کیفیت را همراه با قیمت مناسب در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد.
وی ابرازداشت : از تولیدات دیگر شرکت ماکیان نوآور می‌توان به ماکو بایند (Mako Bind) که همان توکسین بایندر تخصصی است و ماکو بایند پلاس (افزودنی ۸ جزئی تقویت کننده سیستم ایمنی، اسیدی فایرو توکسین بایندر) اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت ماکیان نوآور امروز تاکید کرد: درحال حاضر، شرکت ماکیان نوآور با تمرکز بر روی ارتقاء کیفیت مواد معدنی مصرفی در خوراک دام، طیور و آبزیان با برند ماکومینرال تلاش می‌کند تا گامی دیگر در جهت بهبود تولیدات صنعت بردارد.
وی خاطرنشان کرد: گروه تولیدی_ بازرگانی ماکیان نوآور امروز علاوه بر تولیدات فوق، بصورت گسترده در زمینه توزیع نهاده‌ها شامل: ذرت، جو، کنجاله سویا و سایر ریزمغذی‌ها دارای یک شبکه مویرگی فروش گسترده در سطح کشور است و همواره سعی بر آن داشته تا سبد کالای مشتریان وفادار خود را طی سالیان متمادی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت فراهم کنیم.
وی در پایان سخنان خود ابراز داشت، ما همزمان با مدیریت بازار داخل، با بازارهای خارجی نیز همکاری وسیعی داریم و در حال حاضر محصولاتمان را به بسیاری از کشورها صادر می‌نماییم و امید دارین تا با پشتیبانی و حمایت وزارت صنعت بتوانیم محصولات جدیدتر و با کیفیت‌تری را به بازار عرضه کنیم.
 

 
گزارش تصویری نشست خبری برنامه های اداره كل ايثارگران شهرداری تهران درهفته دفاع مقدس

شرکت ماکیان نوآور امروز

شرکت ماکیان نوآور امروز با نزدیک به دو دهه سابقه در صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور همواره توجه ویژه ای به بهبود کیفیت و بهره وری تولید انواع خوراک و افزودنی های موجود در آن داشته و در این راستا از همان سال های ابتدایی فعالیت طرح این شرکت در تولید خوراک از ضایعات در سال 1389 به عنوان طرح ملی انتخاب و معرفی و در سال 1390 به عنوان برترین تولیدکنندۀ استان تهران برگزیده گردید.

 

دستاوردهای شرکت ماکیان نوآور

 

شرکت ماکیان نوآور با اتکا بر توان داخلی و خودباوری موفق شد دو محصول ماکوبنت و ماکومیل را برای اولین بار در ایران به صنعت دام و طیور معرفی کند. سپس این شرکت اقدام به تهیۀ شبکۀ گسترده ای در زمینه فروش و توزیع نمود تا محصولات خود را بدون واسطه به دست مشتریان محترم برساند به شکلی که امروزه به یکی از پیشروترین شرکت های تولیدی و بازرگانی و یکی از فعال ترین اعضای انجمن صنفی توزیع کنندگان عمده نهاده های دامی کشور (فیدا) تبدیل گشته است.

 

آدرس : تهران،خیابان آزادی ، نبش اسکندری شمالی ،پلاک 3 ، ساختمان یکتا، طبقه دوم

آدرس سایت:

makiannoavargroup.com

اینستاگرام : 

 makiannoavar

 

شماره تماس:  

02166595120

02166595121

فاکس :

02166595122

همراه :

09121334206

واتساپ :

0912730874

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب