امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9922 تاریخ انتشار: شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری همایش روابط عمومی و گفتگو

خبرایران: دانشگاه جامع علمی کاربردی با برگزاری نشستی صمیمانه از اعضای شورای برنامه ریزی و هماهنگی نخستین همایش روابط عمومی و دانشگاه گفتگو و همدلی تقدیر کرد.
تقدیر دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری همایش روابط عمومی و گفتگو

به گزارش خبرایران ، حسین مجتبی زاده؛ عضو هیات علمی دانشگاه در این نشست اظهارداشت: کارآفرینی باید به هنر تمامی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی از جمله دانشجویان رشته ی روابط عمومی تبدیل شود و این امر به عنوان یک مزیت رقابتی در میان دانشجویان نسل سوم دانشگاه های کشور مشهود باشد.

وی برگزاری همایش روابط عمومی و دانشگاه؛ گفت و گو و همدلی را گامی مهم برای تحقق دانشگاه روابط عمومی محور و روابط عمومی های دانشگاه محور دانست و خاطر نشان ساخت: در این همایش فرصتی فراهم شد تا نهادهای کارآفرین و مهارت محور با دانشگاه گفت و گو کرده و نیازهای خود را به دانشجویان منتقل کنند.

در ادامه ی این نشست دانشجویان و اساتید رشته ی روابط عمومی و ارتباطات دغدغه ها و مسائل مد نظر خود را با هدف توسعه علم روابط عمومی در نظام دانشگاهی کشور با مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب