امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9889 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تاریخ چاپ و نشر کتاب فارسی رونمایی می شود

خبرایران: کتاب «تاریخ چاپ و نشر کتاب فارسی» در سرای اهل قلم رونمایی می شود.
تاریخ چاپ و نشر کتاب فارسی رونمایی می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، مجموعه پنج جلدی «تاریخ چاپ و نشر کتاب فارسی» (از برآمدن تا انقلاب) نوشته «فرید مرادی» با حضور این نویسنده، سید فرید قاسمی و محمودرضا برازش در سرای اهل قلم رونمایی می شود.

«تاریخ چاپ و نشر کتاب فارسی»، به تاریخ دویست ساله چاپ کتاب به زبان فارسی در ایران نگاهی کلان دارد و بخشی از زوایای پنهان این صنعت را هویدا می سازد تا مقدمه ای برای نگارش کامل تری در این حوزه باشد.

سرآغازها و پیدایی ها، مراکز ایران شناسی و چاپ و نشر کتاب های فارسی در دیگر کشورها، کتابفروشی و چاپ کتاب در شهرهای ایران، چاپ و نشر کتاب های رشته های هنری، کتاب کودک در ایران، مجله های ناشر کتاب، ناشران مذهبی، چهره های خدمتگزار نشر کتاب در ایران، هنر در کتاب و چاپ و نشر کتاب های درسی، برخی از عناوین این مجموعه را تشکیل می دهد که توسط موسسه خانه کتاب منتشر شده است.

نشست رونمایی مجموعه پنج جلدی «تاریخ چاپ و نشر کتاب فارسی»، شنبه 9 خرداد از ساعت 16 تا 18 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2 رونمایی می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب