امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9877 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام شد؛

سردار اشتری: به هیچ عنوان دنبال جریمه و افزایش آن نیستیم/ باقانون جدید بازدارندگی و تاثیر بیشتری درخصوص کاهش تصادفات ایجاد می‌شود

خبرایران: مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور سردار محمد شرفی رییس پلیس پیشگیری و سردار حسین اشتری رییس پلیس ناجا برگزار شد.
سردار اشتری: به هیچ عنوان دنبال جریمه و افزایش آن نیستیم/ باقانون جدید بازدارندگی و تاثیر بیشتری درخصوص کاهش تصادفات ایجاد می‌شود
در این مراسم ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد. در این مراسم اشتری با بیان اینکه هدف پلیس تنها ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی مردم و کاهش تصادفات است، گفت: به هیچ عنوان دنبال جریمه و افزایش آن نیستیم بلکه معتقدیم با وجود قانون جدید بازدارندگی و تاثیر بیشتری درخصوص کاهش تصادفات ایجاد می‌شود.

همچنین سردار مومنی به گزارش عملکردی پرداخت و گفت: ایجاد استقلال در سازمان استاندارد می‌تواند گام مهمی در افزایش و ارتقای ایمنی خودروها ایفا کند، سازمان استاندارد باید به عنوان یک سازمان فرابخشی فعالیت کند.

در ادامه سردار تقی مهری در مراسم معارفه‌اش به عنوان رییس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه اجرای مناسب و فراگیر قانون راهنمایی و رانندگی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در دستور کار قرار دارد.

بنابراین گزارش، در این مراسم علاوه بر فرماندهان ارشد نیروی انتظامی، امیر قلعه نویی، علی دایی، رضا یزدانی و برزو ارجمند هم حضور داشتند. این چند نفر در سال های گذشته به تناوب در برنامه های تلویزیونی مختلف پلیس راهنمایی و رانندگی شرکت کرده اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب