امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9874 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک پاسارگاد در زاهدان مدرسه می سازد

خبرایران: بانک‌پاسارگاد دراستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، یک باب مدرسه در شهر زاهدان می سازد.
بانک پاسارگاد در زاهدان مدرسه می سازد

به گزارش خبرایران،  طی مراسمی که در تاریخ 6 خرداد و با حضور فرماندار زاهدان، شهردار، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر نوسازی مدارس برگزار شد، کلنگ احداث یک باب مدرسه بر زمین زده‌شد. این مدرسه با مساحت 375 مترمربع بنا و 500 مترمربع محوطه‌سازی و 6 کلاس برای بهره‌مندی مردم محروم این منطقه ساخته‌خواهد شد. پیش از این نیز بانک‌پاسارگاد در مناطق محروم استان‌های مختلف کشور، به ساخت مدرسه و کتابخانه‌های عمومی و همچنین خانه‌های بهداشت اقدام کرده‌است.

بانک‌پاسارگاد به عنوان بانکی موفق در عرصه اقتصادی و بانکداری، توجه ویژه‌ای به بحث مسئولیت‌های اجتماعی دارد. از این‌رو از انجام هر اقدامی که باعث ارتقای سطح کیفی و پیشرفت کشور، در زمینه‌های مختلف هنری، فرهنگی، اجتماعی، بشردوستانه و ... شود، استقبال می‌کند. شاهد این مدعا کارنامه درخشان این بانک در ایفای رسالت‌های اجتماعی خود است. اقداماتی از قبیل حمایت از موسسات عام‌المنفعه و جمعیت‌های خیریه، حمایت از نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور سراسری تا هر مقطعی که ادامه تحصیل دهند، توجه ویِژه به بحث ورزش و حمایت از ورزشکاران تیم‌های مختلفی مانند کشتی، فوتسال، کوهنوردی و ...، حمایت از برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی، کمک به آزادی زندانیان مالی غیرمقصر، پشتیبانی از هنرمندان و فعالیت‌های هنری، کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و ... از جمله این اقدامات است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب