امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9865 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دعوت به ثبت نام در فراخوان سومین جشنواره ملی فیلم‌ و عکس فناوری و صنعتی

خبرایران: سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با شعار «خودباوری، تولید ملی و نمایش پیشرفت ایران اسلامی» و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه هنر برگزار می شود.
دعوت به ثبت نام در فراخوان سومین جشنواره ملی فیلم‌ و عکس فناوری و صنعتی

سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با شعار «خودباوری، تولید ملی و نمایش پیشرفت ایران اسلامی» و با هدف معرفی فعالیت ها، توانمندی ها و دست آوردهای کشور در بخش های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه هنر برگزار می شود.

فراخوان این جشنواره در هفت بخش رقابتی شامل فیلم های داستانی (ویدئویی بلند و کوتاه)، فیلم های مستند(کوتاه، نیمه بلند و بلند)، فیلم های پویانمایی، آیتم های تبلیغاتی (آنونس، تیزر و نماهنگ) و بخش ویژه (فیلم های یک دقیقه ای) منتشر شده است که این آثار باید تولید سال 91 به بعد باشند.

در این دوره برای اولین بار عکس های صنعتی نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در بخشی هم با عنوان مسابقه دانشجویی آثار دانشجویان در حال تحصیل در 6 مورد فوق الذکر علاوه بر بخش های مرتبط، بصورت جداگانه نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت که برای شرکت در این بخش پیوست کپی کارت دانشجویی به همراه فرم ثبت نام ضروری است.

ثبت نام علاوه بر فرم فراخوان از طریق سایت جشنواره به آدرس www.jdfest.ir امکان پذیر خواهد بود.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی تا 31 خردادماه خواهد بود و آثار پذیرفته شده، 22 تیرماه اعلام می شوند.

سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، هفتم تا نهم مردادماه در شهری به غیر از تهران به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

تلفن :  88820835

برای هماهنگی بیشتر :09193458656

مدیر روابط عمومی محمد صادق لواسانی : 09123716652

آدرس ایمیل مدیر روابط عمومی :  smslavasani@gmail.com

آدرس : تهران ، خیابان انقلاب اسلامی ، ایستگاه دروازه دولت ،خیابان خاقانی ، پلاک 81 ، مرکز آموزشهای تخصصی جهاد دانشگاهی واحد هنر - دفتر جشنواره

کد پستی1571914911 :

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب