امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9830 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

راهکاری جدید برای ایجاد شبکه های امن در ایران

خبرایران: اندپوینت پروتکتور، تنها راهكار جامع DLP, Device Control و MDM داراي گواهينامه +EAL2 وارد ايران مي شود.
راهکاری جدید برای ایجاد شبکه های امن در ایران

براساس این گزارش، Endpoint Protector 4 راهکاری برای حفاظت از شبکه و داده‌های حساس در مقابل تهدیدات ناشی از دستگاه‌های ذخیره‌ساز قابل‌حمل، خدمات ابری و دستگاه‌های سیار است. هنگامی که حرف از کنترل استفاده از داده‌ها، از داخل و خارج سازمان، به میان می‌آید دستگاه‌های ذخیره‌ساز قابل‌حمل مانند حافظه های USB، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و خدمات ابری مانند دراپ‌باکس و گوگل‌درایو ممکن است مشکلات حادی را به وجود بیاورند.

Endpoint Protector 4 به عنوان یک راهکار کامل جلوگیری از نشت داده (DLP) و مدیریت دستگاه‌های سیار (MDM) برای سیستم‌عامل‌های مختلف مانند ویندوز، Mac OS X و iOS، دستگاه‌های سیار اندروید طراحی شده و مانع این می‌شود که کاربران داده‌های غیرمجاز را از سازمان خارج کرده یا اینکه فایل‌های خطرناک را از طریق دستگاه‌های ذخیره‌ساز وارد سازمان کنند.

این راهکار که توسط شرکت ارتباط امن ارائه می گردد از بخش های مختلفی تشکیل شده است. ماژول کنترل دستگاه یا Device Control که با امکان کنترل فعالیت دستگاه‌های داخل شبکه از طریق یک رابط کاربری تحت وب، همه چیز را آسان و تحت کنترل خواهد داشت. بخش حفاظت آگاهانه از محتوا یا Content Aware Protection که کنترل دقیق روی داده‌های حساسی که از شبکه‌ی سازمان خارج می‌شوند اعمال می کند. این واحد از طریق بررسی کارآمد محتوا، انتقال اسناد مهم سازمان را  ثبت، گزارش‌دهی و در صورت لزوم مسدود خواهد کرد.

از دیگر بخش های این راهکار می توان به مدیریت دستگاه‌های سیار یا Mobile Device Management اشاره کرد. کنترل کامل روی گوشی‌ها و تبلت‌های تحت سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS که توسط کارمندان استفاده می‌شوند، از طریق اجرای خط‌مشی‌های سختگیرانه و ردگیری دقیق تمام دستگاه‌های سیار وظیفه این واحد خواهد بود.

و درنهایت تجهیزات مجازی/سخت‌افزاری یا Virtual/Hardware Appliance که سبب می شود Endpoint Protector 4 به عنوان یک دستگاه مجازی و سخت‌افزاری به کارگرفته شود.

لازم به ذکر است اندپوینت پروتکتور در سال‌های 2014 و 2015 موفق به اخذ جوایز متعددی از جمه ماهنامه اس سی مگزین،  ITSCC و EAL2  شده است که شرح آن ها در نشانی http://www.endpointprotector.com/company/awards قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول و یا کسب نمایندگی فروش می‌توانند با شرکت ارتباط امن به شماره ۲۲۸۶۴۶۵۶ تماس بگیرند و یا به سایت www.ertebateamn.com مراجعه کنند. 

گفتنی است آموزش دوره‌های مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات، مشاوره به شرکت‌های ارائه دهنده راهکارهای امنیتی در راستای انتخاب محصول و راهکار مناسب، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با امنیت فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک از جمله فعالیت‌های شرکت ارتباط امن است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب