امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9827 تاریخ انتشار: شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

باقری در مراسم «بصیران عاقل عاشق» مطرح کرد؛

جانبازان حقیقتاً آبروی انقلاب هستند/ جانبازان آسمان را به زمین پیوند زده اند

خبرایران : مهدی محمدباقری مدیرکل امورایثارگران شهرداری تهران گفت: جانبازان زندگی را به شهادت پیوند زده اند و شهادت را به زندگی دوخته اند. جانباز یعنی شهید زنده در گستره تاریخ عشق که باید حفظ و حراست شوند.
جانبازان حقیقتاً آبروی انقلاب هستند/ جانبازان آسمان را به زمین پیوند زده اند

به گزارش خبرایران، «مهدی محمدباقری» مدیرکل امورایثارگران شهرداری تهران در مراسم تجلیل از جانبازان شهرداری تهران ضمن خیر مقدم به جانبازان و حاضرین در این مراسم، با تبریک میلاد اباعبدالله الحسین(ع) و اباالفضل العباس(ع) گفت: صحبت از ایثارگری جانبازان سخت است، شهادت اوج کمال انسان است و جانبازان پیامداران زخم دار درد عاشقی هستند که آسمان و زمین را به هم پیوند می دهند.

باقری در ادامه افزود: از جانباز تا شهید راهی نیست و از شهید تا ابا عبدالله فاصله اندکی وجود دارد. مثل فاصله فرات تا گودال قتلگاه، یعنی فاصله از عباس(ع) تا ثارالله(ع).

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران افزود: جانبازان زندگی را به شهادت پیوند زده اند و شهادت را به زندگی دوخته اند. جانباز یعنی شهید زنده در گستره تاریخ عشق که باید حفظ و حراست شوند.

باقری در پایان گفت: نباید بگذاریم کوفی صفتان میراث خوار، بی عقل های پرحرف و به تعبیر مقام معظم رهبری پرروهای عزیزهای بی جهت، بی دردهای عافیت طلب، غرض ورزان ناکارآمد، تحریف کنندگان و تکفیرگران، طلبکاران بی دین و عقل، تازه به دوران رسیدگان مدعی انقلابی گری فضا را طوری مسموم کنند که فرزند شهید و جانباز نتوانند افتخار کنند که فرزند شهید و جانباز هستند. افتخار شوکت، عظمت، عزت و عزیز بودن متعلق به این قشر از جامعه است، نه آنان که عرصه سیاست را صحنه قلدری، تهمت، دروغ و ولایت گریزی کردند. جانبازان حقیقتاً آبروی انقلاب هستند.

در ادامه این برنامه از کارت جامع ایثارگری ویژه خانواده ایثارگر و جانباز شهرداری تهران رونمایی شد؛ جانبازان و ایثارگران با این کارت می توانند از مجموعه فرهنگی، ‌رفاهی، درمانی و همچنین حمل و نقل شهری استفاده کنند.

همچنین در این مراسم که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد از آلبوم موسیقی دفاع مقدس که توسط مهدی عباسی از فرزندان شهید شهر تهران تهیه شده بود رونمایی شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب