امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9818 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جمعی از هنرمندان و بازیگران به کمپین دوستداران «شمسه» پیوستند

خبرایران : جمعی از هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان به کمپین «من شمسه را دوست دارم» پیوستند.
جمعی از هنرمندان و بازیگران به کمپین دوستداران «شمسه» پیوستند

به گزارش خبرایران از ستاد خبری جشنواره آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه، با راه اندازی و آغاز به کار کمپین و اعلام حضور این کمپین در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آدرس «من_شمسه_را_دوست_دارم» (man_shamse_ra_dost_daram)، اقشار مختلف شهروندان به این کمپین پیوسته اند و حمایت خود را از مجموعه جشنواره های شمسه به عنوان «بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری پایتخت» اعلام کرده اند.

در این میان، جمعی از هنرمندان و بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون کشورمان نیز به کمپین «من شمسه را دوست دارم» پیوستند؛ کمال تبریزی کارگردان، شهرام شاه حسینی کارگردان، جمشید هاشم پور بازیگر و مختار سائقی بازیگر از جمله ههنرمندان دوستدار شمسه هستند.

هدف از راه اندازی این کمپین، معرفی جشنواره های شمسه به شهروندان و آشناسازی این عزیزان یا اهداف این جشنواره آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی است.

جمله «من شمسه را دوست دارم» که به خط شکسته نستعلیق نوشته شده، اثر استاد اسرافیل شیرچی مشاور تخصصی خوشنویسی جشنواره های شمسه است.

در کمپین «من شمسه را دوست دارم»، عکاسان به سراغ شهروندان تهرانی از تمام اقشار( هنرمندان، شعرا، مدیران، کارمندان شهرداری، جوانان، بانوان و ...) می روند و شهروندان پس از آشنایی با مجموعه جشنواره های شمسه با پوستر «من شمسه را دوست دارم» عکس یادگاری می گیرند و ضمن پیوستن به صفحه این کمپین در اینستاگرام، این صفحه را به دیگر دوستان و شهروندان نیز معرفی و آنان را به دنبال کردن این صفحه دعوت کنند.

مجموعه جشنواره های آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه برای چهارمین سال پیاپی در 12 عنوان جشنواره «قرآن در زندگی»،«نهج البلاغه وزندگی»، «دعا و نیایش»، «فیلم»، «تئاتر»، «نقاشی و تندیس»، «گرافیک و تصویر سازی»،«خوشنویسی»، «سرود و موسیقی»، «کاریکاتور»، «شعر و ادب» و «عکس» در سطح تهران با هدف شناسایی برگزار می شود. شرکت برای عموم شهروندان آزاد است و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sham3.irمراجعه کنند. شهروندانی که تا پایان اردیبهشت ماه 94 ثبت نام کرده اند، تا پایان خردادماه مهلت دارند آثار خود را سرای محله خود ارائه کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب