امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9811 تاریخ انتشار: شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فردا یکشنبه سوم خرداد؛

بخش محله پنجمین جشنواره فیلم شهرآغاز می شود

خبرایران: بخش محله پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر از روز یکشنبه سوم خرداد در پردیس سینمایی ملت آغاز می شود و تا پنجم خرداد ادامه می یابد.
بخش محله پنجمین جشنواره فیلم شهرآغاز می شود

به گزارش خبرایران، روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر با اعلام این خبر افزود:  در این بخش 158 عنوان فیلم از تولیدات هنرجویی جشنواره فیلم شهر که در فرهنگسراهای مختلف شهر تهران ساخته شده اند به نمایش در می آید. نمایش این فیلم ها از ساعت 12 تا 20 روزهای سوم تا پنجم خرداد در پردیس سینمایی ملت پیش بینی شده است.

بر پایه این خبر؛ بخش محله جشنواره بین‌المللی فیلم شهر پیرو مصوبه شورای سیاست گذاری جشنواره با دهدف گسترش جشنواره در مناطق و نقاط مختلف شهر تهران و مشارکت مردمی و بالابردن سطح علمی معلاقمندان به سینما در قالب برپایی کلاس های آموزشی رایگان در فرهنگسراهای 22منطقه شهر پیگیری شده است که 158 فیلم تولید شده از محصولات این دوره آموزشی است.

تقويت هويت محله ای از طريق پرداختن به تعلقات و موضوعات محله ای- اصلاح، تغيير نگرش و بهتر شدن نگاه و رفتار شهروندان برای اصلاح امور از طريق توجه به زيرساخت های اجتماعی نظير خانواده در محلات-تقويت حس مشارکت عمومی از طريق حساس سازی و برانگيختن حس مسئوليت شهروندان نسبت به هويت محله-جريان سازی مثبت فرهنگی در موضوعات مديريت شهری با توسعه محله- خلاقيت، ابتکار عمل و توجه به ذائقه و سلايق مختلف، ايجاد تنوع در تکنيک و اجرا و نوآوری در بروز ويژگی ها ظرفيت ها و داشته های محلات از جمله رویکردهای این بخش جشنواره شهر تعریف شده است.

این 158 فیلم تولید شده از محصولات فرهنگسراهای مختلف شهر تهران از جمله: بهمن، مهر، عطار، رازی، ملل، شهر، تهران، تهرانسر، رویش، خاوران، خاتم، بهاران، فردوس، ابن سینا، سرو، اخلاق، امید، اشراق، گلستان، ولاء، اندیشه، ارسباران و ... است.

شایان ذکر است برگزیدگان بخش محله همزمان با مراسم افتتاح بخش اصلی جشنواره شهر روز چهراشنبه شش خرداد در ایوان شمس معرفی می شوند.

شایان ذکر است پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از 3 تا 12 خردادماه به دبیری سیاوش حقیقی برگزار می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب