امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 980 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سازمان زیباسازی شهر تهران مننتشر کرد؛

فراخوان طراحی و ایده پردازی استقبال از بهار

خبرایران : سازمان زیباسازی شهر تهران، باتوجه به نزديك شدن نوروز1393 به منظور استفاده ازطرح هاو ايده هاي هنري نسبت به فضاسازي محيط هاي شهري، فراخوان طراحی و ایده پردازی استقبال از بهار را منتشر کرد.
فراخوان طراحی و ایده پردازی استقبال از بهار

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان از هنرمندان وگرو هاي هنري دعوت می کند تا طرح ها، ايده ها و پيشنهادات خود را در اين زمينه، به اين سازمان ارائه کنند.

از آنجا که محيط هاي شهري مانند ميادين، پارك ها، حاشيه بزرگراه‌ها، تقاطع خيابان ها و محورهاي مهم، محيط هايي هستند كه فضاهاي زنده شهري محسوب مي شوند؛ هنرمندان می توانند آثار خود را در قالب تمامی سبک ها و شیوه ها به شکل تصویری یا ماکت به منظور فضاسازی، آرايه بندي، تزيين و ايجاد تنوع درمحيط با استفاده ازعناصر بصري مانند حجم، رنگ، نور و.... برای شرکت در این فراخوان ارسال کنند.

از نکاتی که باید در این ایده ها و طراح ها مد نظر هنرمندان قرار گیرد، دقت به مقوله موقت بودن آثاراست و هنرمندان باید در زمان طراحي به ايستايي آثاربدون نياز به فونداسيون عظيم، سهولت نصب و جمع آوري و هزينه هاي مناسب براي اجراي آثارتوجه کنند.

این طرح ها حداکثر باید تا تاريخ 25 دي ماه ارائه شوند. آثار منتخب تا تاریخ 27 اسفندماه سال جاری در شهر اجرا و نصب می شوند. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس zibasazi.ir مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب