امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 978 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فراخوان دوازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان « سوره »

خبرایران: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی با هدف كشف و پرورش استعدادهای جوان هنرمند دوازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره را تیرماه 1393 در استان كرمان برگزار می كند.
فراخوان دوازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان « سوره »

به گزارش خبرایران به نقل از حوزه هنری؛ بخش های این جشنواره شامل داستان كوتاه بزرگسال، داستان بلند بزرگسال، داستان كوتاه كودك و نوجوان، شعر كودك و نوجوان، شعر نو ( نیمایی و آزاد)، شعر كلاسیك، ترانه و سرود است.

همچنین آثار ارسالی باید حول محورهای انقلاب اسلامی، سبك زندگی اسلامی ایرانی، دفاع مقدس و مقاومت، بیداری و اخوت اسلامی، فرهنگ، تمدن، عدالت و پیشرفت باشند.

هر هنرمند می تواند در بخش شعر حداكثر 6 اثر و در بخش داستان 3 اثر را ارائه كند و هر اثر باید مجزا در قالب فایل word  و با اندازه قلم 14 و نوع قلم B Mitra بر روی لوح فشرده و همراه نسخه چاپی ارسال شود.

برای تسهیل در امر داوری، شاعران و نویسندگان كه چندین اثر دارند باید هر اثر خود را در صفحات جدا از هم چاپ و در 3 نسخه ارسال كنند.

صفحات متون نیز باید بدون ذكر نام و مشخصات صاحب اثر ارسال شود.

گفتنی است درج كد رهگیری و بخش روی صفحات آثار الزامی است.

ثبت نام و دریافت كد رهگیری تنها از طریق سایت www.artfest.ir میسر خواهد بود.

همچنین حداكثر سن شركت كنندگان تا زمان برگزاری جشنواره 30 سال تمام تعیین شده است. ( متولدین 5/4/1363 به بعد).

دبیرخانه جشنواره در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ خواهد كرد و هر فرد می تواند همزمان در همه ی بخش ها شركت كند و در صورت برگزیده شدن به صلاحدید داوران تنها یك اثر از هر هنرمند به عنوان اثر برتر معرفی خواهد شد.

لازم به ذكر است كه پس از پایان جشنواره آثار ارسالی به شركت كنندگان عودت داده نمی شود و دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار ارسال شده بعد از موعد مقرر معذور است.

حضور برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره الزامی است و عدم شركت به منزله انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار نیز 15 اردیبهشت 1393 و زمان برگزاری جشنواره:تیرماه 1393 است.

 

شایان ذكر است علاقمندان پس از ثبت نام اینترنتی در جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همكف، دبیرخانه مركزی جشنواره ها ارسال كنند و یا با شماره تلفن های دبیرخانه جشنواره  5-84172204-021، نمابر دبیرخانه جشنواره  84172203-021 و یا  امور ادبی استانهای مركز آفرینشهای ادبی  84172306-021 تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب