امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9748 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس فدراسیون ووشو کشورمان خبرداد؛

دنبال گسترش ووشو درکشورهای حوزه خليج فارس هستیم/ رابطه فدراسیون ایران با انجمن ووشوی چین بسیار خوب است/ ووشوی کویت را راه‌اندازی کرده‌ایم

خبرایران: دکترمهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو گفت: به دنبال گسترش ووشو در کشورهای حوزه خليج فارس هستیم اما به دلیل ویژگی‌هایی که در آنها وجود دارد، کار به کندی پیش می‌رود.
دنبال گسترش ووشو درکشورهای حوزه خليج فارس هستیم/ رابطه فدراسیون ایران با انجمن ووشوی چین بسیار خوب است/ ووشوی کویت را راه‌اندازی کرده‌ایم

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری فدراسیون جهانی ووشو صبح امروز با حضور«یو زای چینگ» رئیس فدراسیون جهانی ووشو و نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک ،«دکترمهدی علی‌نژاد» رئیس فدراسیون ووشو واصحاب رسانه در کمیته ملی المپیک برگزار ودراین نشست خبری«دکترمهدی علی‌نژاد»رئیس فدراسیون ووشواظهارداشت:به دنبال گسترش ووشو در کشورهای حوزه خليج فارس هستیم اما به دلیل ویژگی‌هایی که در آنها وجود دارد، کار به کندی پیش می‌رود.

رئیس فدراسیون ووشوتصریح کرد: امروز با رئیس کمیته ملی المپیک جلسه‌ای داشتیم. با توجه به اینکه وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی حضور دارد، امکان این دیدار مهیا نشد. فردا جلسه شورای المپیک آسیا برگزار می‌شود و قطعاً دیداری هم با یکی از معاونان وزیر ورزش خواهیم داشت. رئیس فدراسیون جهانی در این جلسات حضور داشته و خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: یوزای چینگ دیداری از آکادمی ووشو خواهد داشت و از اردوی تیم ملی ایران نیز بازدید خواهد کرد و ما در حال حاضر در بخش ساندای بانوان مربی تیم ملی‌مان چینی است که توسط انجمن چین معرفی شده است. این حضور نشان می‌دهد روابط ما با انجمن چین خوب است. در بخش تالو نتوانستیم مربی چینی داشته باشیم؛ این هم به این دلیل است که آنچه خواسته ما بود نتوانستیم در بین مربیان چینی پیدا کنیم. رابطه فدراسیون ایران با انجمن ووشوی چین بسیار خوب است.

علی‌نژاد در مورد گسترش ووشو در فدراسیون غرب آسیا و میانه گفت: ووشوی کویت را راه‌اندازی کرده‌ایم. با قطر و امارات نیز رایزنی‌های جدی صورت گرفته است. گروهی در آنجا حضور دارند که به ووشو پرداخته اند. از سوی فدراسیون غرب آسیا و میانه به فدراسیون‌های امارات و قطر نامه‌نگاری کرده‌ایم. البته به طور رسمی در این کشورها ووشو طرفداران زیادی ندارد و کار به کندی پیش می‌رود که این هم به خاطر ویژگی‌هایی است که در کشورهای عربی وجود دارد.

  

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب