امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9734 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

باموافقت بانک مرکزی؛

وام مسكن تا سقف ٨٠ ميليون تومان افزايش یافت

خبرایران :بانک مركزی سرانجام با افزايش وام مسكن تا سقف ٨٠ ميليون تومان موافقت كرد.
وام مسكن تا سقف ٨٠ ميليون تومان افزايش یافت
به گزارش خبرایران وزارت راه و شهرسازی كه برای افزایش مبلغ وام مسكن از ماهها قبل در حال مذاکره با بانک مرکزی بود، سرانجام موفق شد تا موافقت سياست گذار پولی را جلب كند. براین اساس، سرانجام بانك مركزی با افزايش وام مسكن تا سقف ٨٠ ميليون تومان موافقت كرد.اين توافق پس از آن صورت گرفت كه وزير راه وشهرسازی توانست دولت و بانك مركزی را برای تأمين منابع اين تسهيلات متقاعد كند.
این درحالی بود در این مدت پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی بر افزایش وام مسکن به 80 میلیون تومان با مخالفت بانك مركزی مواجه شده بود. اما در نهایت مجموعه دولت به اين نتيجه رسيد كه حل مشكل ركود بازار مسكن می تواند به خروج از ركود اقتصادی كمك كند با مبلغ پيشنهادی وزارت راه وشهرسازی یعنی وام 80 میلیون تومانی مسکن موافقت کرد. بر اساس شنیده ها، بانك مركزی و وزارت راه وشهرسازی اين هفته قرار است خبر اين توافق را به صورت رسمي اعلام كنند.در این راستا به زعم برخی کارشناسان بخش مسکن افزايش وام مسكن می تواند منجر به خروج بازار مسكن ازركود فعلی شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب