امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9711 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری 50 دوره کلاس آموزشی آسمان آبی زمین پاک ویژه شهروندان منطقه 15

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری بیش از 50 دوره کلاس آموزشی برای 2000 نفر از شهروندان در خانه های اخلاق و مهارت های اجتماعی سرای محلات منطقه با سرفصل آسمان آبی زمین پاک خبر داد.
برگزاری 50 دوره کلاس آموزشی آسمان آبی  زمین پاک ویژه شهروندان منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطه 15، ابوالفضل حیدری با اشاره به اهمیت اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک در فعالیت های شهرداری در سال جاری افزود: کلاسهای یاد شده با مشارکت پلیس راهور منطقه به همراه نمایش فیلم و توزیع محصولات آموزشی برگزار شد.

به گفته وی در این راستا همچنین مسابقه داستان نویسی با موضوع آسمان آبی  زمین پاک با شرکت  5000 دانش آموز و مسابقه انشاء نویسی بین 3500 دانش آموز در 20 مدرسه مجری طرح شهردار مدرسه برگزار شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه با اشاره به برگزاری تورهای آموزشی شهر در دست بچه‌ها گفت: در این راستا بازدیدها در قالب ارائه آموزش طرح آسمان آبی زمین پاک به دانش آموزان انجام شده و 80  نفر از دانش آموزان طرح شهردار مدرسه از ستاد فرماندهی پلیس راهور منطقه و 40 نفر از دانش آموزان از پایانه های مسافربری خاوران و ثامن الحجج و والفجر بازدید کردند.

به گفته وی برگزاری کلاس آموزشی برای کودکان کار با موضوع آسمان آبی ، زمین پاک و  برگزاری مسابقه نقاشی بین کودکان کار مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی از دیگر برنامه های اجرایی در این زمینه است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب