امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 97 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۶:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عصر پنجشنبه ۱۴ آذرصورت گرفت؛

بازدید مدیران جشنواره فجر از ستاد برگزاری سینماحقیقت

خبرایران : عصر پنجشنبه ۱۴ آذر علیرضا رضاداد دبیر و مدیران جشنواره فیلم فجر با حضور در ستاد برگزاری هفتمین دوره جشنواره سینماحقیقت، از مراحل برپایی این رویداد بین‌المللی بازدید کردند.
بازدید مدیران جشنواره فجر از ستاد برگزاری سینماحقیقت

به گزارش خبرایران به نقل از ستاد خبری جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در این بازدید که آقایان ابراهیم داروغه زاده (قائم مقام دبیر و مدیر کاخ جشنواره)، محسن شمس (مدیر نظارت، هماهنگی و پیگیری)، جلیل اکبری صحت (مدیر ارتباطات)، احد میکائیل زاده (دستیار ویژه) دبیر جشنواره فیلم فجر را همراهی می کردند، سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد مدیر هفتمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت گزارشی از روند برپایی این رویداد در زمینه های مختلف بویژه نمایش 262 فیلم مستند منتخب ایرانی و خارجی، حضور بیش از 40 میهمان خارجی، کارگاه های آموزشی، جلسات نقد و بررسی، تبلیغات محیطی و رسانه ای، پوشش خبری جشنواره توسط برنامه سازان شبکه های یک، دو، چهار و مستند، و... ارائه داد.

در این جلسه، ابوالفضل توکلی (دبیر اجرایی)، شهنام صفاجو (مدیر روابط عمومی) و محمد حمیدی مقدم (کارگردان مراسم اختتامیه) جشنواره بین المللی سینماحقیقت نیز حضور داشتند.

مسئولین جشنواره فیلم فجر در این بازدید، تابلویی را به مدیر جشنواره بین المللی سینماحقیقت هدیه دادند که ذیل آن نوشته شده است: «...حقیقت این است که ما به جشنواره فیلم حقیقت علاقه داریم!»

هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت با شعار «حقیقت بهترین راهنماست»، طی روزهای 19 تا 26 آذرماه 1392 در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب