امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9677 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسین محمدپورزرندی خبر داد؛ تلاش برای جلب رضایت مشتریان در بخش خدمات ارزی بانک شهر

خبرایران: مدیرعامل بانک شهر با اشاره به توسعه فعالیت‌های این بانک، گفت: با دریافت مجوز لازم از بانک مرکزی، ارائه خدمات متنوع ارزی و جلب رضایت مشتریان در این حوزه با جدیت پیگیری می‌شود.
حسین محمدپورزرندی خبر داد؛ تلاش برای جلب رضایت مشتریان در بخش خدمات ارزی بانک شهر

به گزارش خبرایران از مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با تاکید بر این‌ که توسعه شهرها و ارتقاء کیفی زندگی شهروندان از اهداف این بانک است، گفت: اساس برنامه بانک شهر آن است که منابع شعب این بانک در همان استان هزینه شود و ریالی از آن به خارج از استان نرود.

وی با اشاره به حمایت مالی بانک شهر از پروژه‌های مهم کلانشهرهای کشور، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این زمینه در دست انجام است، انجام پروژه‌هایی مانند تامین مالی پروژه مترو قزوین و هشتگرد، توسعه بخش اتوبوسرانی این شهر، نگهداری موزه‌ها و ایجاد فضای دوچرخه‌سواری درون‌شهری آن است‌.

مدیرعامل بانک شهر، تصریح کرد: توسعه بانکداری الکترونیک و همچنین گسترش کیف پول الکترونیکی و کارت شهروندی، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سال جاری پیگیری می‌شود‌.

وی با اشاره به افزایش سرمایه بانک شهر، خاطرنشان کرد: هم اکنون این بانک جزو چند بانک برتر کشور است و با توجه به وجود نیروی انسانی متخصص و کارآمد می‌تواند در 5سال آینده جزو چند بانک اول کشور باشد و این موضوع با تلاش همکاران و اعتماد مردم قابل دسترسی است.

پورزرندی افزود: در راستای توسعه فعالیت‌های بانک شهر، با گرفتن مجوز لازم از بانک مرکزی، گسترش فعالیت‌های ارزی پیگیری می‌شود و امیدواریم در سال جاری با ارائه خدمات متنوع ارزی، رضایتمندی مشتریان در این زمینه فراهم شود. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب