امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9659 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران : جشنواره مشکات راهکاری برای بهتر زیستن

خبرایران : مدیر کل آموزش شهروندی شهرداری تهران در اختتامیه سومین جشنواره مشکات منطقه 11 گفت: آثار جشنواره مشکات عاملی برای ایجاد شرایط زندگی بهتر در کلان شهر تهران است.
مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران : جشنواره مشکات راهکاری برای بهتر زیستن

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، اختتامیه جشنواره مشکات3 در پژوهشکده فرهنگ و هنر با حضور مدیر کل آموزش شهروندی تهران ، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11، مدیران اجتماعی و فرهنگی منطقه و جمعی از کودکان و نوجوانان منتخب جشنواره برگزار شد.

ابوالفضل رفیع مدیر کل آموزش شهروندی شهر تهران در خصوص جشنواره مشکات اظهار داشت: دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی علاوه براین که در طول سال علوم مختلف می آموزند باید در کنار درس های خود موضوعات شهری را یاد بگیرند.

او تاکید کرد:دانش آموزان باید یاد بگیرند که چگونه در مقابل مشکلات و بحران ها و آسیب های شهری از

خود دفاع کنند.

رفیع با اشاره به این که این هفته به عنوان هفته "مراقبت از کودکان در حوادث جاده ای" نام گرفته است بیان داشت: سالانه 20 هزار نفر در حوادث جادهای کشور مجروح می شوند و همچنین هفته ای یک کودک به خاطر حوادث رانندگی فوت می کنند و این آمار همه ما را نگران می کند .

وی ادامه داد: با این آمارهای نگران کننده باید به فرزندان خود در کنار علوم مختلف چگونگی کاهش آسیب های شهری را بیاموزیم.

مدیرکل آموزش شهروندی ادامه داد: جشنواره مشکات با جمع آوری اثار هنری در موضوعات مختلف شهری به شهروندان می آموزد که در استفاده از امکانات شهری باید نکاتی را در شهرمان رعایت کنیم تا شرایط زندگی برایمان بهتر شود.

شایان ذکر است جشنواره مشکات 3  منطقه 11 در 6 محور با 76 هزار آثارجمع آوری شده  و کسب رتبه چهارم بین مناطق 22گانه شهر تهران به کار خود پایان داد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب