امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9651 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کثیف ترین زن دنیا را بشناسید/ زنی که 30 سال خانه اش را تمیز نکرد +تصاویر

خبرایران: اين زن 56 ساله ميشل نام دارد و درخانه سه خوابه اش در نزديکي واشنگتن زندگي مي کند.
کثیف ترین زن دنیا را بشناسید/ زنی که 30 سال خانه اش را تمیز نکرد +تصاویر

به گزارش خبرایران، زني 30 سال خانه‌اش را تميز نکرد. اين زن کثيف امريکايي در ميان زباله ها و آشغالهايي که تمام خانه اش را پر کرده است زندگي ميکند ؛اين زن 56 ساله ميشل نام دارد و درخانه سه خوابه اش در نزديکي واشنگتن زندگي ميکند.

در تمام اتاق ها و فضاي خانه ارتفاع زباله ها تا کمر او ميرسد و او به سختي از روي اين زباله ها عبور ميکند و کار اين زن کثيف بسيار زشت و زننده است.



با وجود اين خانه کثيف که حتي بوي تعفن اجازه عبور از کنار آن را نميدهد او ميگويد علاقه زيادي به مهمانداري دارد و دوست دارد براي مهمانها شام يا ناهار درست کند! او ميگويد علاقه زيادي به رفت و آمد با اقوام و دوستان دارد اما هيچ دوست صميمي در زندگي ندارد، علاقه بعدي او آشپزي است و او ادعا ميکند کيکهاي خوشمزه اي درست ميکند که نظير آن کمتر ديده ميشود.

آيا کسي حاضر است در اين آشپزخانه و با اين ظروف به غذاهاي او لب بزند؟اين زن که سابقا دانشجوي رشته حقوق بوده است و با اشتياق از ميان انبوه زباله ها عبور ميکند تا بتواند ظروف آشپزي خود را پيدا کرده و در آنها غذا درست کند.



او ميگويد هميشه از حراجي ها خريد ميکند وحتي اگر چيزي که لازم را ندارد در يک حراجي ببيند سريعا آن را ميخرد و به خانه مي آورد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب