امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9618 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رییس دانشگاه پیام نوراعلام کرد؛

نیازو سلیقه مخاطب با تغییرات جامعه، تغییر می کند/دانشجو به عنوان اصلی ترین مخاطب، حلقه مفقوده روابط عمومی است

خبرایران:محمدعلی سرلک رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی روابط عمومی افزایش سرمایه اجتماعی است، گفت:متاسفانه دانشجو به عنوان اصلی ترین مخاطب، حلقه مفقوده روابط عمومی است
   نیازو سلیقه مخاطب با تغییرات جامعه، تغییر می کند/دانشجو به عنوان اصلی ترین مخاطب، حلقه مفقوده روابط عمومی است

به گزارش خبرایران، محمدعلی سرلک درآخرین جلسه شورای برنامه ریزی همایش هفته ی روابط عمومی  که در محل دانشگاه پیام نوربرگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جاری ازسوی مقام معظم رهبری مبنی بر سال همدلی و همزبانی،دولت و ملت نامیده شده است،افزود:روابط عمومی ها درتحقق این شعار نقش بسیار اساسی و مهمی بر عهده دارند.

وی با تاکید براینکه فراخورتغییرات درجامعه، نیازوسلیقه مخاطب نیز تغییر می کند، بیان داشت: وظیفه روابط  عمومی انتقال نیاز وسلیقه مخاطب به سازمان مربوطه  وهمچنین تبیین توانمندی ها وظرفیت های سازمان به مردم از سوی دیگر است.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه باید زمینه رشد،تکریم واموزش نیروی های انسانی فراهم شود، بیان داشت:باید زمینه بهبود فرایندهای کاری وکیفیت بخشی به فرایندها فراهم شده و در راستای  افزایش رضایت مندی دانشجو تلاش شود.

وی با بیان اینکه نقش روابط عمومی جهت دهی به اذهان عمومی است، گفت:مهم این نیست که ما چه کارمی کنیم ،بلکه مهم استنباط جامعه از فعالیتهای ما است.

وی افزود:ما باید درموردشناسایی سرمایه های اجتماعی که همان دانشجوها هستند بهتر از پیش عمل کنیم.

محمدمحسن صدر مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور نیز درادامه این نشست با ابراز علاقمندی و تمایل به مشارکت دانشگاه پیام نور برای حضوردرهم اندیشی دانشجویی و دانشگاهی روابط عمومی وسواد رسانه ای،ابراز امیدواری کرد که دانشجویان این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی سهم بزرگی درحضور دراین هم اندیشی داشته باشند.

 دکتر کمالی معاون پژوهشی دانشکده خبر نیز درسخنانی ابراز امیدواری کرد: دغدغه های مطرح شده درنسشت به صورت دقیق و کارشناسانه با حضور اساتیدوصاحب نطران بررسی شود تا در آینده دردانشکده های ارتباطلات ورسانه مورد استفاده  قرار گیرد.

آخرین جلسه شورای برنامه ریزی همایش هفته ی روابط عمومی  باحضور محمدعلی سرلک رییس دانشگاه پیام نور،محمد محسن صدرمدیرکل روابط عمومی این دانشگاه ، کمالی معاون پژوهشی دانشکده خبرو عضوهیات علمی هم اندیشی و افراسیابی دبیرشورای سیاست گذاری واعضای کمیته های مربوطه برگزار شد.

لازم به ذکراست که نشست هم اندیشی دانشجویی و دانشگاهی روابط عمومی و سواد رسانه ای روز چهارشنبه سی ام اردیبهشت ماه از ساعت پانزده تا بیست درمحل باغ موزه دفاع مقدس باحضور دانشجویان ،اساتید،مسوولان وکارشناسان برگزار خواهد شد

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب