امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9585 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل بیمه سلامت ایران اعلام کرد؛

رضایتمندی مردم از اولویت های سازمان بیمه سلامت است/ پوشش بیمه ای هشت میلیون و 500 هزار نفری کشور توسط سازمان بیمه سلامت

خبرایران: محمدجواد کبیر مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ، تامین سلامت، رضایتمندی مردم و ارایه دهندگان خدمت از لحاظ کمی و کیفی را از اولویت های بیمه سلامت عنوان کرد.
رضایتمندی مردم از اولویت های سازمان بیمه سلامت است/ پوشش بیمه ای هشت میلیون و 500 هزار نفری کشور توسط سازمان بیمه سلامت

به گزارش خبرایران، محمدجواد کبیر در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران همچنین، افزایش سطح خدمات از نظر کمی و کیفی و نظام گزارش دهی را از دیگر اولویت های بیمه سلامت در دوره جدید برشمرد.

وی همچنین ، موفقیت نظام سلامت در اقصی نقاط کشور را نیازمند بیمه ای کارآمد، مستقل، پاسخگو و همراه دانست.

مدیر عامل بیمه سلامت ایران با بیان اینکه نظام بیمه ای کشور نیازمند تحولی جدی است ، گفت: بیمه سلامت در دولت تدبیر و امید تلاش گسترده ای برای افزایش سطح خدمات به بیمه شدگان داشته است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به پوشش بیمه ای برای هشت میلیون و 500 هزار نفری کشور توسط این سازمان گفت: این اتفاق بی نظیری پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و باید مردم طعم شیرین آن را بچشند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران به تعامل سازنده دو وزارت خانه رفاه و بهداشت اشاره کرد و اظهارداشت: این تعامل بیش از گذشته ادامه خواهد داشت.

آیین تکریم و معارفه مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بعد از ظهر امروز - شنبه - در مجموعه تلاش وزارت رفاه با حضور وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی و همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

محمد جواد کبیر که پیش تر معاون سازمان بیمه سلامت ایران بود ،جایگزین انوشیروان محسنی بند پی شد. محسنی بند پی نیز به سمت رییس سازمان بهزیستی کشور منصوب شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب