امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9550 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کتاب«تا بی نهایت» منتشر شد

خبرایران: کتاب«تا بی نهایت» به قلم «سید مرتضی مصطفوی» توسط «انتشارات نگیما» منتشر و راهی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شد.
کتاب«تا بی نهایت» منتشر شد

کتاب «تا بی نهایت» به قلم «سید مرتضی مصطفوی» توسط «انتشارات نگیما» منتشر و راهی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شد. مصطفوی که بیشتر در زمینه فیلمنامه و مقاله نویسی فعالیت دارد و نگارش فیلمنامه فیلم های سینمایی «خاکستر و برف»، «محدوده ابری» و سریال «آرام می گیریم» را در کارنامه دارد، اینبار دست به نگارش داستان بلندی با مضامین روانشناختی زده است.

«تا بی نهایت»، روایت¬گر چند جوان است که در جاده ای مه آلود گرفتار شده و مسیر خود را گم کرده اند در حالی که ناامید و مستاصل شده اند با اتفاق عجیبی روبرو می شوند که مسیر زندگی آنها تغییر می کند.

لایه های درونی تا بی نهایت اشاره به انسانهایی دارد که در مسیر پیش رو با موانعی مواجه می شوند و با فراز و فرودهای فراوان با ورود به هریک از این موانع خود را در ابعاد مختلف شخصیتی در قالب حس و خیال، شهوت و غضب، اراده و عقل، شهود و قلب، مشاهده می کنند و سرنوشت آنها بسته به تصمیمی است که خود می آفرینند.

اگرچه داستان «تا بی نهایت» از محتوای عمیقی برخوردار است اما نویسنده توانسته آن را در قالب داستانی جذاب و خلاصه روایت کند، بطوریکه هم مخاطب خاص و هم مخاطب عام از آن برداشت و بهره خاص خود را داشته باشند.

کتاب «تا بی نهایت» در نمایشگاه کتاب تهران در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب