امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9534 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دوست صمیمی و شریک شیمون پرز در ایران/پشت پرده حضور اربابِ کفشِ جهان در ایران + تصاویر

خبرایران: ماریو مورتی پولگاتو در دنیا تنها نیست.او شرکای اقتصادی و سیاسی گردن کلفت و مشهوری دارد.از پادشاه اسپانیا بگیرید تا رییس رژیم صهیونیستی.پولگاتو در منطقه سرنوبیو ایتالیا و در سواحل کومو قصر بزرگی دارد که هر ساله دیدارهایی را با قدرت های اقتصادی و مردان پشت پرده اقتصاد جهانی دارد.کوردینیتورها یا همان "مردان پشت پرده سیاست و اقتصاد" در ضیافت شام او شرکت می کنند و این دیدارها منجر به قول و قرارها و قرارداد های بزرگی می شود.
دوست صمیمی و شریک شیمون پرز در ایران/پشت پرده حضور اربابِ کفشِ جهان در ایران + تصاویر
ماریو مورتی پولگاتو،Mario Moretti Polegato رییس شرکت تولید کفش GEOX است که به "اربابِ کفش" در جهان مشهور است.او چند روزی است که به ایران آمده است.ماریو پولگاتو متولد 1952 و از جمله افراد سرشناس ایتالیایی است. اکنون صاحب بزرگترین کارخانه کفش در ایتالیا است و در سال 2014 از سوی مجله فوربس در رتبه سیزدهم در بین ثروتمندان ایتالیا و رتبه 74 در جهان قرار گرفته است.دیدارها و جلسات رسانه ای و خبری وی در سفر به ایران توسط یک شرکت که در حوزه مدلینگ فعالیت می کند،موسوم به "شرکت کاسپین مد" که نماینده این برند در ایران است صورت می گیرد اما در پشت پرده چند نفر از لابی گرها و دلال های سیاسی وی را به ایران آورده اند.

رفاقت ارباب کفش جهان با رییس رژیم صهیونیستی

ماریو مورتی پولگاتو در دنیا تنها نیست.او شرکای اقتصادی و سیاسی گردن کلفت و مشهوری دارد.از پادشاه اسپانیا بگیرید تا رییس رژیم صهیونیستی.پولگاتو در منطقه سرنوبیو ایتالیا و در سواحل کومو قصر بزرگی دارد که هر ساله دیدارهایی را با قدرت های اقتصادی و مردان پشت پرده اقتصاد جهانی دارد.کوردینیتورها یا همان "مردان پشت پرده سیاست و اقتصاد" در ضیافت شام او شرکت می کنند و این دیدارها منجر به قول و قرارها و قرارداد های بزرگی می شود.

شیمون پرز،رییس رژیم صهیونیستی در سواحل کومو در ضیافت پولگاتو

شیمون پرژ،رییس رژیم صهیونیستی یکی از افراد ثابت در این دیدارهاست.شیمون پرژ نه تنها رفیق ماریو مورتی پولگاتو،رییس شرکت GEOX محسوب می شود،بلکه شراکتی نیز با او در این کارخانه بزرگ سازنده کفش نیز دارد.به عبارت دیگر این شرکت اسراییلی،ایتالیایی است و سهامداران آن را یهودی های بسیاری تشکیل می دهند.درباره دوستی و رفاقت پولگاتو با رییس رژیم صهیونیستی همین بس که یکی از روزنامه نگاران ایتالیایی درباره آنها نوشته است:«دوستی پولگاتو با شیمون پرز در برخی زمان ها و به دور از چشم های کنجکاو فراتر از یک رفاقت ساده است.در این سالها Cernobbio (منطقه ای در اتالیا) بیش از چند سال است که متوجه آشنایی عجیبی بین شیمون پرز و ماریو شده است.این دو با هم در سواحل کومو قدم می زنند و روی تراس ویلای پولگاتو،بلند بلند شراب می خورند و می خندند.»

پولگاتو در کنار میهمانانش در قصر سفید او در ایتالیا

شیمون پرژ،رییس رژیم صهیونیستی یکی از افراد ثابت در این دیدارهاست.شیمون پرژ نه تنها رفیق ماریو مورتی پولگاتو،رییس شرکت GEOX محسوب می شود،بلکه شراکتی نیز با او در این کارخانه بزرگ سازنده کفش نیز دارد.به عبارت دیگر این شرکت اسراییلی،ایتالیایی است و سهامداران آن را یهودی های بسیاری تشکیل می دهند.درباره دوستی و رفاقت پولگاتو با رییس رژیم صهیونیستی همین بس که یکی از روزنامه نگاران ایتالیایی درباره آنها نوشته است:«دوستی پولگاتو با شیمون پرز در برخی زمان ها و به دور از چشم های کنجکاو فراتر از یک رفاقت ساده است.در این سالها Cernobbio (منطقه ای در اتالیا) بیش از چند سال است که متوجه آشنایی عجیبی بین شیمون پرز و ماریو شده است.این دو با هم در سواحل کومو قدم می زنند و روی تراس ویلای پولگاتو،بلند بلند شراب می خورند و می خندند

پولگاتو در کنار میهمانانش در قصر سفید او در ایتالیا

در یکی از خاطراتی که از یکی از اطرافیان شیمون پرز منتشر شده است آمده است که رییس رژیم صهیونیستی در یکی از دیدارهایش به پولگاتو و همسر او یعنی لیزیا بالزان تمبری در یک نسخه محدود به مناسبت سفر پاپ به اورشلیم ،منقش به تصویر ستاره صهیون به آنها هدیه داده است.

 ثروت افسانه ای پولگاتو چقدر است؟

پولگاتو و مازراتی بادمجانی رنگ او

پولگاتو وقتی ایده کفش های توری شکل به سرش زد،سر آغازی شد برای توسعه فعالیت های اقتصادی اش.مجله مشهود و متعبر لایف سیتی درباره او می نویسد:«نگاه عمیق ماریو پولگاتو به رویای ایتالیایی به شما می فهماند که او چگونه یک رویا را به برندی رسمی و شناخته شده در جهان تبدیل کرده است.»از ماریو مورتی پولگاتو، مالک ثروتمند برند ایتالیایی با داشتن یک میلیارد و 900 میلیون دلار به عنوان سیزدهمین ثروتمند ایتالیایی و هفتاد و چهارمین ثروتمند جهان یاد می شود.این فقط بخشی از درآمدهای رسمی پولگاتو است.او عضو انجمن پادشاهی ایتالیا نیز هست که مدیران برخی از بزرگترین باشگاه های فوتبال در ایتالیا در آن عضویت دارند.

پولگاتو در کنار همسر و دوستانش در ضیافت شام انجمن پادشاهی ایتالیا

او همچنین نسبتی فامیلی نیز با ادواردو آنیلی دارد که چند سال پیش به طرز مشکوکی به قتل رسید.جیوانی آنیلی، پدر کاتولیک ادواردو یکی از پولدارترین و بانفوذترین افراد ایتالیا است. مادر ادواردو یک پرنسس یهودی بود که پولگاتو نسبتی فامیلی با او دارد. درآمد سالیانه خانواده آنیلی بیش از 60 میلیارد دلار تخمین زده می شود. بسیاری از اطرافیان ادواردو بر این باورند که ازدواج یک زن یهودی با خانواده آنیلی اتفاقی نبوده است. پس از این ازدواج، یکی از عموهای ادواردو فوت می­ کند. نکته جالب دیگر این است که خواهر ادواردو نیز با یک خبرنگار یهودی به نام "الکان” ازدواج میکند و از او چهار بچه دارد.در واقع پولگاتو از نظر فامیلی نیز پیوند محکمی با یهودی ها دارد. خانواده ادواردو آنیلی بسیار پولدار و بانفوذ بودند. فقط سود دارایی های خانواده او 60 میلیارد دلار در سال برآورد شده است. کارخانه ماشین سازی فیات، فراری،اوبکو، لامبورگینی، لانچیا، آلفارمو، چندین کارخانه صنعتی ، بانک های خصوصی، شرکت های طراحی مد و لباس، روزنامه های لاستامپا، کوریره، دلاسرا و باشگاه فوتبال یوونتوس تنها بخشی از اموال خانواده آنیلی است.

ادواردو آنیلی چرا کشته شد؟

چون بعدها ادواردو مسلمان شد، پدرش حاضر نشد که ارث و میراثش را بهدست او بسپارد؛ لذا پسرعموی مسیحیاش را بهعنوان جانشین تعیین کردند. اما ناگهان این خبر پیچید که او بر اثر سرطان ناشناختهای فوت کرد. اگر زنده میماند، مدیریت این اموال به یک مسیحی میرسید. بدین ترتیب آخرین مسیحی خانواده آنیلی نیز فوت شد و تنها ادواردو باقی­ مانده بود. این بدین معنی بود که تا رسیدن اموال این خانواده به دست یهودیان یک گام باقی مانده بود و آن مرگ ادواردو بود.یکی از روزنامه نگاران ایتالیایی می گوید بخشی از ثروت افسانه ای پولگاتو همان پول هایی است که از خاندان آنیلی ها به جا مانده است و پولگاتو توانسته است به نفوذی که در یهودی های آشنا با ایتالیا دارد آنها را مجاب کند که این میزان هنگفت ثروت را در شرکت GEOX سرمایه گذاری کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب