امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9532 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر روابط عمومی و مدیر ستاد خبری سومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران منصوب شدند

خبرایران: دبیر سومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، طی دو حکم جداگانه، مدیر روابط عمومی و مدیر ستاد خبری این جشنواره را منصوب کرد.
مدیر روابط عمومی و مدیر ستاد خبری سومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران منصوب شدند

به گزارش خبرایران از دبیرخانه سومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، با حکم حمید خانی، طلیعه حلم زاده به عنوان مدیر روابط عمومی و زهرا شایان فر به عنوان مدیر ستاد خبری منصوب شدند و فعالیت خود را آغاز کردند.

حمید خانی دبیر سومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در حکم انتصاب طلیعه حلم زاده با تاکید بر ضرورت ارتباط گسترده جشنواره با مخاطبان آورده است: امید است با توجه به توانایی و تخصص جنابعالی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات، دوره سوم شاهد حضور هر چه گسترده تر فعالان حوزه عکس و فیلم در این جشنواره و تعامل بیشتر با مخاطبان با استفاده از پتانسیل های شبکه های اجتماعی در راستای کارآمدی بیشتر جشنواره باشیم.

حمید خانی، همچنین در حکم زهرا شایان فر، با اشاره به تجربه و دانش رسانه ای و خبری وی، بر گسترش همکاری های جشنواره با رسانه های ملی و مجازی تاکید کرده است.

در این احکام، از همکاری مستمر و سازنده مدیران یادشده، در برگزاری دو دوره گذشته جشنواره، قدردانی به عمل آمده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب