امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9521 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

داریانی درآیین پایانی اولین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی اعلام کرد؛

شرکت 7 هزار نفرازکارکنان شهرداری و خانواده‌هایشان درجشنواره قرآنی/شناسایی قاریان بین‌المللی و حافظان قرآنی در بین کارکنان شهرداری/ تجلیل از 170 نفر ازبرترین‌های این جشنواره در باغ موزه دفاع مقدس

خبرایران: اولین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی ویژه شاغلین و خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران با معرفی نفرات برتر امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه به کار خود پایان داد.
شرکت 7 هزار نفرازکارکنان شهرداری و خانواده‌هایشان درجشنواره قرآنی/شناسایی قاریان بین‌المللی و حافظان قرآنی در بین کارکنان شهرداری/ تجلیل از 170 نفر ازبرترین‌های این جشنواره در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگارخبرایران، اولین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی ویژه شاغلین و خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران امروز 14 اردیبهشت‌ماه با حضور «مسجد جامعی» عضو شورای شهر تهران،«حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی»معاون اجتماعی  فرهنگی شهرداری تهران،«عزیزعیسی‌پور» مدیر رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، «محمد علی داریانی» معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران شهرداران مناطق مختلف تهران و خانواده کارکنان شهرداری تهران با معرفی نفرات برتر این جشنواره قرآنی به کار خود پایان داد.

دراین مراسم «محمد علی داریانی»معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی تربیت و تعالی در جمع خبرنگاران گفت: شهردار تهران به توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی کارکنان تأکید ویژه دارد و با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران این جشنواره از روز 17 ربیع‌الاول همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) شروع و در آستانه مبعث حضرت رسول‌اکرم(ص) این جشنواره به پایان رسید.

محمد علی داریانی در خصوص برگزاری این جشنواره قرآنی افزود: از یک سال پیش با تشکیل معاونت توسعه منابع انسانی در شهرداری تهران با تأکید شهردار تهران که اقدامات خاص فرهنگی را در داخل سازمان و خانواده آن عزیزان داشته باشیم جشنواره قرآنی تربیت و تعالی را طراحی کردیم.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، عنوان کرد: در این جشنواره قرآنی حدود 7 هزار نفر از کارکنان شهرداری به همراه خانواده‌های آنان در چهار رشته حفظ، قرائت، مفاهیم و هنرهای قرآنی شرکت کردند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که فرمودند: «کارهای قرآنی طوری باشد که آموزه‌های قرآنی در بطن زندگی افراد قرار بگیرد.» ادامه داد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، ورود آموزه‌های دینی و قرآنی در محل کار و تکمیل بانک اطلاعاتی کارکنان در حوزه قرآنی برگزار شد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در این جشنواره از ظرفیت‌های ویژه کارکنان در بخش قرآنی استفاده شد و ما توانستیم قاریان بین‌المللی و حافظان قرآنی را در بین کارکنان شهرداری شناسایی کنیم.

آیین اختتامیه اولین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی با تجلیل از 170 نفر از برترین‌های این جشنواره در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

این جشنواره به همت معاونت توسعه منابع انسانی، اداره کل رفاه و تعاون و خدمات اجتماعی و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب