امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9454 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای 47 کیلومتر خط سفید در 26 معبر منطقه 15

خبرایران: دکتر انجمنی شهردار منطقه 15 از اجرای 47 کیلومتر خط سفید در 26 معبر منطقه خبر داد.
اجرای 47 کیلومتر خط سفید در 26 معبر منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک اقدامات مطالعاتی در منطقه انجام و کار اجرایی آن آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات زیرساختی طرح خط سفید همراه با فرهنگسازی برای شهروندان می تواند موثر باشد خاطر نشان کرد: در راستای تحقق تدابیر شهردار تهران مبنی بر ارتقاء فرهنگ شهروندان به منظور کاهش ترافیک با محوریت کاهش آلودگی هوا اقداماتی در منطقه در جهت عملیاتی کردن طرح آسمان آبی زمین پاک با هدف ارتقای فرهنگ نظم و انضباط و قانون گرایی انجام شده است.

به گفته وی علاوه بر سرعت دادن به اقدامات زیرساختی با رعایت دقت و صحت، توجه به فرهنگسازی با اجرای مانورهای مختلف بازیافت و خط سفید، تشکیل کارگروههای تخصصی و گروهای فرهنگی، ارائه آموزش های لازم برای اقشار مختلف و ... موثر خواهد بود.

دکتر انجمنی همچنبن با اشاره به اینکه طرح خط سفید یک موضوع جامع و زیرساختی است افزود: اهداف کلی این طرح روانی عبور و مرور و ایمنی بوده و با اقدامات انجام شده آمار تصادفات منجر به فوت در منطقه کاهش چشمگیری داشته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب