امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9452 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کتاب های سوره مهر در صدر فروش عیدانه کتابشهر

خبرایران:کارگزار کتابشهر البرز از پیشتازی کتاب های انتشارات سوره مهر در طرح عیدانه کتابشهر البرز خبر داد.
کتاب های سوره مهر در صدر فروش عیدانه کتابشهر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حسین پور، کارگزار کتابشهر با بیان این مطلب گفت: فروردین ماه امسال به مناسبت ایام نوروز طرح عیدانه کتابشهر البرز به اجرا گذاشته شد که طی آن کتاب ها و محصولات فرهنگی با تخفیف های ویژه عرضه شد.

وی افزود: میزان استقبال و فروش آثار فرهنگی شاخص، نشان از رضایت اهالی کتابخوان منطقه گلشهر کرج است و ما در این مدت بیش از هزاران مراجعه کننده داشتیم که به صورت خانوادگی به این مرکز مراجعه کردند.

حسین پور درباره فروش خوب برخی از کتاب ها در این طرح خبر داد و تصریح کرد: کتاب های «من زنده ام» معصومه آباد، (سوره مهرخاطرات سيد نورالدين عافي)، «نفحات نفت» نوشته رضا امیرخانی (نشر افق)، «شنام» نوشته کیانوش گلزار راغب، (سوره مهر)، «نورالدین پسر ایران»، «یخبندان سیاه» نوشته پیتر اشتام و ترجمه مونا جسینی (نشر قطره)، «زندگی عاقلانه» نوشته آلبرت آیس و ترجمه مهرداد فیروز بخت (رشد) بیشترین فروش را در طرح عیدانه داشتند.

این ناشر در ادامه با بیان اینکه اولویت کتابشهر البرز تهیه کتاب‌ها و محصولات فرهنگی دینی مورد نیاز خانواده‌های البرزی است، اظهار داشت: سال گذشته بیش از 1300 عنوان کتاب مذهبی در این مرکز عرضه شد که شهروندان نیز استقبال خیلی خوبی از این کتاب‌ها داشتند.

به گفته حسین پور برگزاری مسابقات نقاشی از برنامه های سال جاری کتابشهر البرز است، اظهار داشت: سال گذشته نیز بیش از 10 دوره مسابقه نقاشی کودکان با هدف ترویج کتاب‌خوانی در میان نونهالان البرزی برگزار شد که به برگذیدگان این مسابقات بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و محصولات فرهنگی متناسب با سنین کودکان اهدا شد.

وی همچنین از فروش های ویژه روز پدر و روز معلم خبر داد و گفت: امسال علاوه بر طرح عیدانه طرح فروش ویژه روز مادر را داشتیم و از اوایل این هفته نیز طرح فروش روز پدر و روز معلم را شروع کرده ایم که کتاب‌ها و محصولات مرتبط با این مناسبت ها عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، نخستین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای کتابشهر در البرز که یکی از استانداردترین پایانه‌های توزیع کتاب و محصولات فرهنگی است، سال 90 در مساحتی حدود 200 متر مربع در یکی از مهمترین مراکز تجاری کرج واقع در 45 متری گلشهر، بین خیابان درختی و انوشیروان، پلاک 25 افتتاح شد.

موسسه کتابشهر ایران به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی در ایران، از سال 83 تاکنون 40 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در 21 استان کشور راه اندازی کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب