امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9449 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی وزیر اقتصاد؛

اعضای جدید هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری منصوب شدند

خبرایران: علی طیب‌نیا، طی احکامی جداگانه اسماعیل لـله‌گانی و فریدون قربانپور را به سمت عضو اصلی و علی‌البدل هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری منصوب کرد.
اعضای جدید هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری منصوب شدند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، در احکام صادر شده از سوی وزیر اقتصاد آمده است: به استناد ماده 2 قانون رسیدگی به تخلفات اداری و ماده 3 آیین نامه اجرایی آن و بنا به پیشنهاد دفتر هماهنگی و نظارت هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، آقایان لله‌گانی و قربانپور، به ترتیب به عنوان عضو اصلی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری وزارت متبوع ( ویژه مدیران) شعبه دوم  و عضو علی‌البدل هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بانک کشاورزی به مدت سه سال منصوب می‌شوند.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و در جهت انجام وظایف خطیر و مهم خود، همکاری لازم با دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی داشته باشید.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله ازخداوندمنان مسئلت می‌نمایم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب