امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9416 تاریخ انتشار: شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران اعلام کرد؛

گردشگری باید از حوزه حاکمیتی و مدیریتی به متن اجتماع وارد شود و موضوعی مردمی شود

خبرایران: مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: گردشگری باید از حوزه حاکمیتی و مدیریتی به متن اجتماع وارد شود و موضوعی مردمی شود.
گردشگری باید از حوزه حاکمیتی و مدیریتی به متن اجتماع وارد شود و موضوعی مردمی شود
 

 

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران: غلامحسین حسینی در سفر خود به استان اصفهان، در مراسم اختتامیه همایش ملی گردشگری محلات اصفهان و ارتقای هویت شهری، اظهار کرد: اقداماتی از جمله برگزاری هفته نکوداشت اصفهان، الگوی سایر استان‌های کشور در خصوص جذب گردشگر است.
 

وی افزود: رایگان شدن عوارض ساخت هتل و اماکن اقامتی توسط شورای شهر اصفهان، حرکت بسیار خوبی در راستای ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای جذب گردشگر بود.
 

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران تصریح کرد: گردشگری باید از حوزه حاکمیتی و مدیریتی به متن اجتماع وارد و موضوعی مردمی شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته، مهاجرت روستائیان به شهرها، افزایش چشمگیری داشته است، افزود: به همین منظور در سال‌های گذشته، طرح گردشگری در روستای 2 هزار نفری کندوان در استان آذربایجان شرقی آغاز شد.
 

حسینی با اشاره به اینکه هم‌اکنون و با اجرای طرح گردشگری در کندوان، هر خانواده روستایی دارای درآمد سالانه حدود 25 میلیون تومان است، یادآور شد: اجرای این طرح، مهاجرت اهالی این روستا به شهر را به نزدیک صفر رسانده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، یکی از مهم‌ترین صنعت‌های دنیا، گردشگری است، تأکید کرد: سیاست‌های بلاغی رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های دولت یازدهم نیز بر این موضوع تأکید دارد.
 

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران اضافه کرد: در شرایط فعلی، صنعت گردشگری، یکی از مهم‌ترین جایگزین‌های درآمدهای نفتی کشور در اقتصاد مقاومتی است

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب