امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9381 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با شعار ایمنی غذا از مزرعه تا سفره؛

دهکده سلامت در منطقه 21 آغاز به کار کرد

خبرایران: سرپرست شهرداری منطقه 21 از برپایی دهکده سلامت با بیش از 40 غرفه متشکل از مراکز دولتی و غیر دولتی حوزه سلامت و کانونهای سلامت محور ، در بوستان نرگس واقع در میدان کمال الملک تهرانسر خبر داد .
دهکده سلامت در منطقه 21 آغاز به کار کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر پورنصر سرپرست شهرداری منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : با توجه به آغاز هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه ، شهرداری منطقه 21 به همت اداره سلامت این منطقه اقدام به راه اندازی دهکده سلامت با هدف اصلاح الگوی تغذیه شهروندان و تغییر سبک زندگی آنان نموده است .

وی تعداد غرفه های تشکیل دهنده دهکده سلامت را بیش از 40 غرفه با عنوانهای : غرفه های  دیابت ، پیشگیری از چاقی ، سلامت معنوی ، عرضه مستقیم زیتون و فرآورده های آن و کانونهای دیابت ، معلولین ، سالمندان ، خادمین مساجد ، اهدای خون ، جوانان و ... معرفی نمود و زمان برگزاری آن را یکم تا هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 15 الی 20 ، جهت میزبانی و استفاده عموم شهروندان اعلام کرد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب