امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9347 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

باحکم مجید غلامی جلیسه ؛

داورپناه معاون فرهنگی پژوهشی خانه کتاب ایران شد

خبرایران: افشین داورپناه طی حکمی از سوی مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب ایران به عنوان «معاون پژوهشی ـ فرهنگی» منصوب شد.
داورپناه معاون فرهنگی پژوهشی خانه کتاب ایران شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی خانه کتاب در حکم مدیرعامل این موسسه برای افشین داور پناه آمده است: «نظر به سوابق درخشان جنابعالی و نیز شایستگیها و توانمندیهای علمی و حرفهایتان به موجب این حکم به عنوان معاون فرهنگی منصوب می شوید.

امیدوارم با عنایت حق و با توجه به سیاستهای کلان فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در ارتقای کیفی این مجموعه ارزشمند فرهنگی و توسعه فعالیتهای آن موفق باشید.»

گفتنی است افشین داورپناه که «مردمشناس» و عضو هیئت علمی و مدیر گروه «پژوهش هنر» پژوهشکده فرهنگ و هنر است پیش از این یک بار در جشنواره پژوهش سال، به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه مطالعات مردمشناسی ایران برگزیده شدهاست. از او کتب و مقالات و پژوهشهای متعددی در حوزه فرهنگ و هنر منتشر شده که از جمله میتوان به آثاری چون کتب «کاربرد نمادها و نشانههای در فضاهای شهری»، «اتنوموزیکولوژی در ایرن» و«مبانی هنرهای تجسمی»، «طرح جامع تبلیغات محیطی کلانشهر تهران» و ... اشاره کرد. او همچنین دارای پیشینه مدیریت رسانهای و مطبوعاتی است و به عنوان یک فعال رسانهای نقدهای فرهنگی اجتماعی از او در مطبوعات و خبرگزاریها منتشر میشود.

با توجه به سوابق پژوهشی افشین داورپناه، تقویت رویکردهای پژوهشی در حوزه «کتابشناسی»، «نقد»، «مطالعه»، «پایش سالانه امور مربوط به کتاب» و «پیمایش سالانه وضعیت کتابخوانی در کشور» از برنامههای معاونت فرهنگی و پژوهشی خانه کتاب ایران در دوره جدید خواهد بود

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب