امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9325 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افزایش 5 درصدی قیمت خودرو در سال 94

خبرایران:طاهری عنوان کرد: با وجود طرح مسائل مختلف به نظر می‌رسد قیمت خودرو در سال 94 از 5 تا 10 درصد افزایش داشته است.
افزایش 5 درصدی قیمت خودرو در سال 94

افزایش حداقل 5 درصد قیمت خودرو در سال 94غلامحسین طاهری کارشناس اقتصادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص پیش‌بینی قیمت خودرو در سال جاری گفت: با توجه به مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی برخی مسئولین و کارشناسان قیمت خود را به احتمال زیاد در سال جاری بین 5 تا 10 درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: در اوایل سال همیشه فعالان اقتصادی مسئولین و تولید کنندگان چانه‌زنی را در مورد قیمت خودرو شروع می‌کنند تا زمینه قیمت‌گذاری را در اردیبهشت ماه فراهم کنند.

طاهری ادامه داد: البته دیدگاه‌ها و اظهار نظرها در این خصوص متفاوت است و برخی مسئولین افزایش قیمت را تا 2 درصد می‌دانند اما با تفحص در بنگاه‌های معاملاتی خودروهای داخلی متوجه می‌شویم که اعتقاد آنان افزایش حداقل 5 درصدی قیمت‌ها است.

طاهری در پایان خاطر نشان کرد: اگر توافقات لوزان موفقیت آمیز باشد و بدهی‌های کشور به کشور بازمی‌گردد می‌توانیم تا حدی مشکلات را سامان دهیم ولی عدم حمایت مالی ازخودروهای داخلی سبب فشار قیمت بر مصرف کننده می‌شود علاوه بر تلاش تولیدکنندگان خودرو موضوع استاندارد هم یکی از زمینه‌های اصلی ورود خودروهای خارجی و افزایش قیمت‌ها می‌باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب