امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9317 تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۹:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی دهکده سلامت در منطقه 10 تهران

خبرایران: شهردار منطقه 10 از برپایی دهکده سلامت در بوستان تهرانی و راه اندازی ده ها ایستگاه سلامت و کارگاه آموزشی از یکم اردیبهشت به مدت یک هفته در خانه های سلامت و مراکز آموزشی و درمانی خبر داد.
راه اندازی دهکده سلامت در منطقه 10 تهران

به گزارش خبر ایران ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر هدف از برگزاري برنامه هاي هفته سلامت را افزایش آگاهی شهروندان و داشتن جامعه اي مترقي در سايه سلامت و تندرستي جسمي و روحي برشمرد و گفت: رویکرد برنامه های هفته سلامت شهرداری تهران بر اساس شعار امسال سازمان بهداشت جهاني تحت عنوان "ايمني غذا از مزرعه تا سفره " تعریف شده و در همین راستا اهميت و توجه جدي به اين شعار، موجب تضمين سلامت انسان و موفقيت در مسايل فردي و اجتماعي مي شود. وی با اشاره به اهم برنامه ها و فعالیت های اداره سلامت منطقه گفت: در روز اول اردیبهشت زنگ سلامت در مدرسه حضرت فاطمه (س) به همراه توزیع صبحانه سالم و سیب، اهدا پکیج و اجرای مسابقات ورزشی نواخته می شود همچنین دهکده سلامت در بوستان تهرانی با برپایی 25 غرفه کانون های سلامت منطقه و استقرار ارگان های متولی سلامت شامل آتش نشانی، کلانتری، مرکز بهداشت جنوب، سازمان آموزش و پرورش، انجمن پرستاری و ... به همراه اجرای گروه های نمایشی، ارائه مشاوره، غربالگری قند و فشار خون، آشنایی با طب سنتی و گیاهان دارویی، تقدیر و تشکر از فعالان حوزه سلامت و ... به ارائه خدمات سلامت به شهروندان خواهند پرداخت. شهردار منطقه افزود: در اين غرفه ها علاوه بر معرفي توانمندي هاي حوزه سلامت، با برپایی ايستگاه هاي فرهنگي و اجرای سخنراني علمي، برگزاري مسابقه و ... در صددیم در جهت جلب مشارکت هاي مردمي گام برداریم.

 

  

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب