امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9296 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهناز مرادی خبرداد؛

بیمه راننده را با ۲۲۰ میلیون تومان پوشش می‌دهیم/ بیمه دانا حدود ۸۰۰ هزار بیمه‌نامه معتبر دارد/ تمدید سبد بیمه‌ای خانوار شرکت بیمه دانا به دلیل استقبال مردم

خبرایران: معاون بیمه‌های اموال و مسئولیت شرکت بیمه دانا به سبد بیمه‌ای خانوار شرکت بیمه دانا اشاره کرد وگفت: در سبد بیمه‌ای خانوار بیمه‌هایی همچون بدنه، آتش‌سوزی، عمر و پس‌انداز، حوادث انفرادی و مسافرین خارج از کشور در نظر گرفته شده است که این طرح به دلیل استقبال مردم قرار است تمدید شود .
بیمه راننده را با ۲۲۰ میلیون تومان پوشش می‌دهیم/ بیمه دانا حدود ۸۰۰ هزار بیمه‌نامه معتبر دارد/ تمدید سبد بیمه‌ای خانوار شرکت بیمه دانا به دلیل استقبال مردم

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری« مهناز مرادی»معاون فنی بیمه‌های اموال و مسوولیت شرکت بیمه دانا، صبح امروز سه شنبه ۲۵ مهر ماه ۹۴، با حضور اصحاب رسانه، در سالن کنفرانس ساختمان اصلی بیمه دانا برگزارو دراین نشست خبری« مهناز مرادی»معاون فنی بیمه‌های اموال و مسولیت شرکت بیمه دانا اظهارداشت: بیمه شخص ثالث به دلیل اجباری بودن سهم قابل توجهی از صنعت بیمه را به خود اختصاص داده؛ به‌طوری که در بیمه دانا ۹۲۰ هزار بیمه شخص ثالث در سال گذشته صادر شده و این رشته ۳۵ درصد پرتفوی بیمه دانا را در بر می‌گیرد که از این میزان ۵۱ هزار پرونده خسارت رسیدگی و پرداخت شده است.

معاون فنی بیمه‌های اموال و مسولیت شرکت بیمه دانا تصریح کرد: سالانه مبلغ دیه متناسب با تورم افزایش می‌یابد. در سال ۱۳۹۳ رقم دیه با افزایش ۳۰ درصدی مواجه شد و در شرکت‌های بیمه میزان حق بیمه‌ها ۲۴ درصد رشد کرد. این درحالی است که در سال ۱۳۹۴ افزایش دیه به ۱۰ درصد رسید و با اعلام بیمه مرکزی مقرر شد میزان تعهدات جانی و مالی بدون حق بیمه از سوی بیمه‌گذاران به صورت ۲۲۰ میلیون تومان در جانی و ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در مالی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیمه دانا حدود ۸۰۰ هزار بیمه‌نامه معتبر دارد که تعهدات آنها زیر مبلغی است که توسط قوه قضاییه به شرکت‌های بیمه اعلام شده است، لذا این شرکت تصمیم گرفته تا در زمینه‌ی صدور الحاقیه تسهیلاتی برای بیمه‌گذاران در نظر بگیرد به‌طوری که پوشش بیمه‌ای مربوط به تعهدات جانی و مالی بدون دریافت حق بیمه افزایش یابد.

مرادی عنوان داشت: براین اساس شرکت بیمه دانا با در نظر گرفتن سیاست‌های دولت و برای کمک به وضعیت مردم و با توجه به نظر هیات مدیره تصمیم گرفته است تا بخش تعهدات مربوط به تعهدات راننده را بدون دریافت حق بیمه از بیمه‌گذاران تا سقف ۲۲۰ میلیون تومان در نظر بگیرد و بیمه‌گذاران را از مراجعه به واحد‌های صدور و دفاتر نمایندگی معاف کند.

 وی به روش اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: به این ترتیب بیمه‌گذاران می‌توانند با اتصال به اینترنت به پرتال بیمه دانا وصل شده و در قسمت چاپ الحاقیه و سامانه دانایار شماره بیمه‌نامه و تاریخ شروع بیمه‌نامه را درج کرده و الحاقیه را در سوابق خود نگهداری کنند.

معاون فنی بیمه‌های اموال و مسوولیت شرکت بیمه دانا، به سبد بیمه‌ای خانوار شرکت بیمه دانا اشاره کرد و اظهار داشت: در سبد بیمه‌ای خانوار بیمه‌هایی همچون بدنه، آتش‌سوزی، عمر و پس‌انداز، حوادث انفرادی و مسافرین خارج از کشور در نظر گرفته شده است که این طرح به دلیل استقبال مردم قرار است تمدید شود تا از این طریق بتوانیم تاثیر هر چند اندک در بالا‌بردن فرهنگ بیمه‌ای مردم داشته باشیم.

وی گفت: به این ترتیب در صدور بیمه‌نامه تعهد حداقل ۲۲۰ میلیون تومانی در جانی و ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در مالی پوشش داده شده و بیمه راننده را با ۲۲۰ میلیون تومان پوشش می‌دهیم و برای بیمه‌نامه‌های جدید براساس نرخ جدول بیمه مرکزی عمل می‌کنیم.

مرادی در پایان با بیان اینکه، در سال ۱۳۹۴ پوشش دیه با افزایش ۲۰ میلیونی مواجه شده و این پوشش بدون دریافت حق بیمه افزایش می‌یابد، یادآور شد: این الحاقیه مخصوص بیمه‌نامه‌هایی است که در سال گذشته صادر شده و تعهدات بیمه‌گذاران کمتر از اعداد اعلامی بوده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب