امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9283 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور خبرداد؛

صدور پروانه برای وانت بارها برای حضور در طرح ساماندهی و تعیین سوخت یارانه ای / خبرهای خوش برای بیمه رانندگان خودروهای باری کشور

خبرایران: دکتر امیر جعفرپور سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: بر اساس مصوبه پایش و پیمایش وزارت کشور، از این به بعد، خودروهای دیزلی، سوخت خود را بر اساس پیمایش که توسط GPS نصب شده بر رو ی خودروها پایش می شوند، تحت نظر وزارت راه دریافت خواهند کرد.
صدور پروانه برای وانت بارها برای حضور در طرح ساماندهی و تعیین سوخت یارانه ای / خبرهای خوش برای بیمه رانندگان خودروهای باری کشور

به گزارش خبرنگار خبرایران، نشست خبری اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، ظهر امروز شنبه ۲۲ فروردین ماه ۹۴، با حضور «دکتر امیر جعفرپور» سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و دبیر شناسایی و ساماندهی بار درون شهری و حومه،«مهندس سعید قیصر» مدیرعامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور و اصحاب رسانه، در سالن کنفرانس ساختمان شورای عالی استانها دفتر اتحادیه تاکسیرانی کشوربرگزارو دراین نشست خبری «دکتر امیر جعفرپور» سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و دبیر شناسایی و ساماندهی بار درون شهری و حومه اظهارداشت: در راس موضوعات و مباحث اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور ثبت نام و ساماندهی ناوگان باری کشور همانگونه که مستحضر هستید از اهمیت بالایی برخوردار است.ضمن این که به درخواست سازمان تاکسیرانی کشور و مدیریت ساماندهی بار کشور این موضوع صورت گرفته است.

اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور تصریح کرد: بر اساس مصوبه وزارت کشور، ثبت نام از دارندگان وانت بارها به منظور ساماندهی تا پایان روز ۲۰ فروردین ماه صورت می گیرد، افزود: بنا به درخواست دارندگان اینگونه خودروها، این فرصت تا ۲۰ اردیبهشت سال جاری تمدید شده و به نظر می رسد که قابل تمدید نباشد.

وی عنوان داشت: با مراجعه و ثبت نام دارندگان وانت بارها، صدور پروانه برای حضور در طرح ساماندهی، برای آنان صورت خواهد گرفت که بر اساس آن سوخت یارانه ای مصوب به آنان اختصاص داده می شود.

جعفرپور ادامه داد: مصوبه پایش و پیمایش وزارت کشورآغاز شده که بر اساس این مصوبه، از این پس خودروهای دیزلی، سوخت خود را بر اساس پیمایش که توسط GPS نصب شده بر رو ی خودروها پایش می شوند، تحت نظر وزارت راه دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان شهریور ماه سال ۹۵ به اتمام خواهد رسید اظهار داشت: با پایان مهلت یاد شده، خودروهای دیزلی ساماندهی شده از سوخت یارانه ای بهره مند خواهند شد.

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: در خصوص بیمه رانندگان خودروهای باری کشور اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که خبرهای خوش آن متعاقبا به اطلاع می رسد.

وی ادامه داد: در خصوص بیمه رانندگان خودروهای باری کشور اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که خبرهای خوش آن متعاقبا به اطلاع می رسد.

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، در پایان سخنان خود گفت: با اجرای طرح ساماندهی خودروهای باری، سوخت به میزان کافی در اختیار دارندگان پروانه ساماندهی قرار می‌گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب