امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9281 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مديرعامل بانک پارسيان اعلام کرد؛

ارزش آفريني پايدار براي مشتريان، ذي نفعان و سهامداران، راهبرد اصلي بانک پارسيان در سال 94

خبرایران: دکتر پرويزيان مديرعامل بانک پارسيان گفت: احترام، اعتماد، اخلاق حرفه اي، احتياط و ابتکار و همچنين ارزش را از ديگر قاعده هاي موفقيت در بانکداري است و ارزش آفريني پايدار براي مشتريان، ذي نفعان و سهامداران راهبرد اصلي بانک پارسيان در سال 94 است.
ارزش آفريني پايدار براي مشتريان، ذي نفعان و سهامداران، راهبرد اصلي بانک پارسيان در سال 94

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ؛ اولين نشست تخصصي مديرعامل و مديران ارشد گروه بانک پارسيان در سال 94 با حضور مديرعامل، اعضاي هيأت عامل، معاونين، مديران، روساي حوزه ها و شعب، مديران عامل و اعضاي هيات مديره شرکت هاي تابعه وکارکنان بانک پارسيان در فروردين ماه 94 درسالن اجتماعات ساختمان مرکزي برگزار شد.

در اين ديدار که با هدف تببين راهبردها و برنامه هاي سال 94 برگزار شد، دکتر پرويزيان بر لزوم توجه به پيام نوروزي مقام معظم رهبري و تعيين شعار" دولت و ملت، همدلي و هم زباني "براي سال 94 تاکيد کرد و گفت : ايستادگي مردم و دولت تدبير و اميد با بيانيه تفاهم نامه اي که ايجاد شد به ثمر نشست و اميدوارم سال 94 سرشار از موفقيت و سرافرازي همراه با همدلي و همزباني بيش از پيش و اراده ‌قوي براي خدمتگزاري بيشتر در شبکه بانکي باشد و يک شرايط طبيعي براي يک بانک حرفه اي ايجاد شود.

مديرعامل بانک پارسيان در بخش ديگري از سخنانش به " هفت قاعده الف " در بانکداري اشاره و موفقيت بانک ها را در لزوم رعايت اين هفت قاعده دانست و افزود : من تعبيري را در مورد موضوعات بانکي دارم که به قاعده هفت الف معروف است : اولين قاعده که رمز اصلي موفقيت است، اراده است که مفهوم آن عزم و اراده محکم و خدمت به ذي نفعان ، مشتريان و سهامداران است. وقتي اراده مستقر شود يعني اهداف انجام شده و پيگيري و مداومت و تصميم گيري سريع و جسورانه براي چالش هاي پيش روي ما و سختي ها به ثمر مي نشيند.

ايشان احترام، اعتماد، اخلاق حرفه اي، احتياط و ابتکار و همچنين ارزش را از ديگر قاعده هاي موفقيت در بانکداري برشمرد و ارزش آفريني پايدار براي مشتريان، ذي نفعان و سهامداران را راهبرد اصلي بانک پارسيان در سال 94 اعلام کرد.

دکتر پرويزيان با بيان اينکه امروز مديريت نقدينگي دربانک ارزش بسيار بالايي دارد، اظهار داشت: دوستان شعب بايد به مديريت نقدينگي توجه کنند و بايد به سمت جذب منابع کم هزينه و مصارف با سود آوري بالاتر بخصوص در حوزه ارز و بانکداري الکترونيک حرکت کنيم.دکتر پرويزيان بر لزوم تلاش مضاعف براي پيگيري وصول مطالبات تاکيد و خاطر نشان کرد : بحت معوقات در بانک را بايد جدي بگيريم و به گونه اي برنامه ريزي کنيم که براي افرادي که مقصر نيستند و ناخواسته نمي توانند ديون خود را به موقع بپردازند امکان دسترسي مجدد به بازار اعتباري فراهم شود و در مقابل با بدهکاران واقعي نيز که نمي خواهند بدهي خود را بپردازند با جديت برخورد کنيم.

ايشان در پايان گفت : بانک پارسيان به  واسطه  نام  بلندي  که دارد مي بايست کارها نيز با عزم و اراده اي بزرگ انجام شود و ما هرگونه پيشنهاد سازنده همکاران براي بهبود وضعيت در شرايط بازار رقابتي را پذيرا هستيم .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب