امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9200 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مردم خشمگین متهمِ به تجاوز جنسی را زجرکش کردند+تصاویر

خبرایران: جمعیتی انبوه و خشمگین در شهر دیماپور واقع در ایالت ناگالند هند یک متهم به تجاوز جنسی را زجرکش کردند.فرید خان ۳۵ ساله، مهاجری بنگلادشی و مسلمان و متهم به تجاوز جنسی به دختری ۱۹ ساله بود. اکثر ساکنان ایالت ناگالند واقع در شمال شرق هند مسیحی هستند.
مردم خشمگین متهمِ به تجاوز جنسی را زجرکش کردند+تصاویر
هزاران نفر در روز حادثه، دروازه‌های زندان این شهر را شکستند، متهم را بیرون کشیدند، برهنه‌اش کردند، او را کشتند و جسدش را از برج ساعت میدان مرکزی دیماپور آویختند. بدنبال این حادثه دولت هند در دیماپور وضعیت منع رفت و آمد اعلام کرد. تیراندازی پلیس هند برای متقرق کردن جمعیت یک کشته و چندین مجروح برجای گذاشته است. هند این روزها بخاطر بحث دوباره پیرامون تجاوز جنسی و ممنوعیت پخش فیلم «دختر هند»، مستندی در همین خصوص، فضایی پرتنش دارد. این فیلم داستان تجاوز گروهی به دختری دانشجو در سه سال پیش است، حادثه‌ای که خشم و نفرت و اعتراض هندی‌ها را برانگیخته بود. معضل خشونت علیه زنان در هند پدیده‌ای رایج است. بر اساس آمار در هر ۲۱ دقیقه در هند پهناور و پرجمعیت یک مورد تجاوز جنسی اتفاق می‌افتد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب