امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9169 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گزارش مراسم رونمایی از آلبوم «زندگی یه انتخابه»/2؛

حشمتی : طعم موسیقی دهه ۵۰ ایران را بسیار دوست دارم / برای آلبوم «زندگی یه انتخابه»ریسک کردم/ این آلبوم کاملا راک نیست/

خبرایران: محمد حشمتی خواننده آلبوم «زندگی یه انتخابه» با تاکید بر علاقه‌اش به موسیقی دهه ۵۰ کشور گفت: طعم موسیقی این دوران از موسیقی کشور را بسیار دوست دارم و پس از آلبوم«زندگی یه انتخابه» تمایل چندانی به ادامه فعالیت در حوزه موسیقی راک ندارم.
حشمتی : طعم موسیقی دهه ۵۰ ایران را بسیار دوست دارم / برای آلبوم «زندگی یه انتخابه»ریسک کردم/ این آلبوم  کاملا راک نیست/

به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم رونمایی از آلبوم «زندگی یه انتخابه» بعدازظهرچهارشنبه با حضور«فریدون خشنود» آهنگسازآلبوم زندگی یه انتخابه ،«محمد حشمتی» خواننده آلبوم زندگی یه انتخابه ، «فرشاد خشنود» آهنگساز قطعه زندگی یه انتخابه ،«امیر فتحی» تنظیم کننده آلبوم زندگی یه انتخابه واصحاب رسانه  در شرکت پنج برگ هنر برگزار و دراین نشست خبری« محمد حشمتی» خواننده آلبوم زندگی یه انتخابه اظهارداشت: من از سال ۱۳۸۱ با ترانه‌ای به اسم آرزو وارد عرصه خوانندگی شدم. فریدون خشنود که من خوانندگی را با او شروع کردم تشخیص داد که صدای من انعطاف دارد تا در قالب‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در شب نمناک که سال‌ها تیتراژ برنامه آفتاب شرقی بود و قطعه‌ای آشناست، صدای من رنگ و بوی شرقی دارد. در حیطه موسیقی پاپ نیز آلبوم «خونه خورشید» را خواندم و این آلبوم پاپ راک خواندم. البته سلیقه من موسیقی دهه 50 با تنظیم‌های مدرن است اما شاید دلیل همکاری من با مهندس خشنود این است که من آثار او را با رنگ و بوی موسیقی دهه پنجاه دوست دارم.

خواننده آلبوم «زندگی یه انتخابه» خاطرنشان کرد: سبکی که مهندس خشنود برای صدای من در نظر گرفتند مهر تایید مردم را در پی داشت و مردم از این اثر استقبال کردند. «شیشه و سنگ»، «خدا چرا عاشق شدم»،« شب نمناک» را پیش ازاین با «فریدون خشنود» ضبط کردم و پس از انتشار این آلبوم هم منتظر جواب مردم درباره این اثر هستم.

وی درباره سبک موسیقی که در آن فعالیت داشته گفت: این سبک از قطعه «اذان می‌گویند» در آلبوم «شب نمناک» آغاز شد و در قطعه «چرا عاشق شدم» با سه اجرای مختلف در آلبوم «خدا چرا عاشق شدم»، قطعه «گل نرجس» و «علی بود» در آلبوم «خونه خورشید»و نیز آلبوم «آمده‌ام» ادامه داشت.

حشمتی با تاکید بر علاقه‌اش به موسیقی دهه ۵۰ کشور گفت: طعم موسیقی این دوران از موسیقی کشور را بسیار دوست دارم و پس از آلبوم«زندگی یه انتخابه» تمایل چندانی به ادامه فعالیت در حوزه موسیقی راک ندارم.

وی سپس با اشاره به تمایلش در ورود به عرصه موسیقی محلی گفت: در صورت ورود به موسیقی محلی با مطالعه در این راه قدم برخواهم داشت و تمام این آلبوم در سبک راک نیست بلکه فقط ۲ یا ۳ قطعه آن در این سبک ساخته شده است. بجز یک قطعه تمام قطعات ابتدا کلام آن انتخاب و سپس بر روی آن آهنگ ساخته شده است.

وی سپس در توضیح حواشی این اثر گفت: در تمام دنیا ترانه‌سرا و آهنگساز به عنوان صاحبان اثر شناخته می‌شوند. زمانی که آلبومی از سوی وزارت ارشاد مجوز دریافت کرده نشان دهنده نادرست بودن ادعاهای مطرح شده است.

حشمتی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری کنسرت در سال ۹۴ افزود: برنامه‌ریزی کنسرت‌های من توسط شرکت پنج برگ هنر انجام می‌شود و تصمیم در این باره با مشورت هر دو طرف صورت می‌پذیرد.

 

بنابراین گزارش، آلبوم «زندگی یه انتخابه» از پنجشنبه ۱۴ اسفند با تیراژ ۵۰ هزار نسخه در مرحله اول توزیع درسراسرکشو توطیع می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب