امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 914 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رضا سعیدی‌پور خبرداد؛

تالار وحدت، آماده میزبانی از گروه‌های خارجی جشنواره تئاتر است

خبرایران: رضا سعیدی‌پور مدیر مجموعه تالار وحدت از آمادگی کامل برای میزبانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.
تالار وحدت، آماده میزبانی از گروه‌های خارجی جشنواره تئاتر است

به گزارش خبرایران، مدیر مجموعه تالار وحدت در گفتگو با روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، از آمادگی کامل این مجموعه برای میزبانی از گروه‌های خارجی تئاتر و افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، خبر داد. رضا سعیدی‌پور درباره اوضاع فعلی تالار وحدت به روابط‌عمومی سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجر گفت: «خوشبختانه تالار وحدت به علت قدمتی که دارد همواره میزبان جشنواره‌ها و مراسم بزرگ موسیقی و تئاتر کشور بوده است. امسال هم با توجه به تجهیزات کاملی که گروه‌های تئاتر خارجی مثل کره و آلمان به همراه دارند، ما پیش بینی‌های لازم را کرده‌ایم و دستگاه‌های مورد نیاز به‌روز شده‌اند». او همچنین درباره مدت زمانی که صرف تعمیرات و نوسازی‌ها شده است، گفت: «از آنجا که تالار وحدت همیشه برگزارکننده جشنواره‌ها و کنسرت‌های بزرگ موسیقی است، ما هر سه ماه یکبار، دوره تعمیرات برای کل سالن‌های مجموعه از جمله تالارهای حافظ ، فردوسی و... داریم. یعنی هر سه ماه نواقص ما برطرف می‌شوند و آخرین بار با توجه به اینکه می‌دانستیم در بهمن‌ماه جشنواره فجر را در راه داریم، تعمیرات را با دقت ویژه پیش برده‌ایم». سعیدی‌پور در پایان گفتگو دوباره تاکید کرد که هم‌اکنون تالار وحدت آماده میزبانی کامل از جشنواره است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب