امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9104 تاریخ انتشار: شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

باحضور اعضای هیات مدیره سازمان نصر استان‌ها؛

مجمع عادی عمومی سالانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزارشد/ اولین انتظار از شورای مرکزی این است که دلسوز صنف باشد

خبرایران: چهارشنبه گذشته مجمع عادی عمومی سالانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با حضور اعضای هیات مدیره سازمان نصر استان‌ها برگزار شد.
مجمع عادی عمومی سالانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزارشد/ اولین انتظار از شورای مرکزی این است که دلسوز صنف باشد

به گزارش خبرایران،  در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس سازمان نظام صنفی کشور رای‌گیری انجام شد. بعد از قرائت مجموعه گزارش‌ها، کاندیداهای اعضای شورای مرکزی سازمان نصر کشور معرفی و به هرکدام زمان یک دقیقه‌ای برای معرفی خود به صنف آی‌تی کشور داده شد. در بین این کاندیداها حمیدرضا قمی،‌دبیرکل مستعفی دور سوم سازمان نصر کشور با در اختیار گرفتن وقت چند نفر از کاندیداها، بیشترین زمان را برای معرفی خود گرفت. قمی در این جلسه با اعلام اینکه باید در دوره چهارم فعالیت نصر کشور، شرایط یکسان رقابت برای توسعه فناوری فراهم شود، به انتظارات صنف از اعضای جدید شورای مرکزی اشاره کرد و گفت: اولین انتظار از شورای مرکزی این است که دلسوز صنف باشد و برای احقاق حقوق خود نه رابطه قهری با دولت داشته باشه و نه رابطه مجیزگویی. او تاکید کرد که فرصت برای جبران رنج سال‌های اخیر به اعضای صنف آی‌تی کشور به خاطر نواقص قانون وجود دارد و باید قانون سازمان نصر کشور تغییر کند و اصلاح شود. او انتظار دوم صنف را اصلاح ساختار داخلی و برقراری عدالت بین تک تک اعضا اعلام و تاکید کرد که در شرایط فعلی شائبه بی‌‌توجهی برخی اعضا به قانون احساس می‌شود. دبیرکل سابق نصر کشور تصریح کرد که شورای مرکزی باید اول خودش شفاف باشد و بعد انتظار شفاف بودن سایر بخش‌ها را داشته باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب