امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9101 تاریخ انتشار: شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هفتمین آزمون مشاوران توسط سازمان نصر در سراسر کشور برگزار شد

خبرایران: هفتمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات رتبه سه صبح جمعه، اول اسفند ماه سال جاری، توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در سراسر ایران برگزار شد
هفتمین آزمون مشاوران توسط سازمان نصر در سراسر کشور برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، دراین آزمون 707 متقاضی از سراسر کشور در  چهار رشته نرم‌افزار، شبکه و اینترنت، مشاوره مدیریت  و سخت‌افزار و مشاوره زیرساخت، شرکت کردند.

شرکت‌کنندگان در هفتمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران با حضور در 20 حوزه امتحانی در سراسر کشور به رقابت پرداختند که نتایج آن متعاقبا از طریق سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام خواهد شد.

لازم به توضیح است که مشاوران می توانند پس از قبولی در این آزمون، مجوز فعالیت خود برای حضور در مناقصات و پروژه‌های مشاوره IT را از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اخذ کنند.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، هفتمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران ITرتبه سه را پیرو بخشنامه شورای عالی انفورماتیک کشور و الزام اخذ مجوز فعالیت از این سازمان برای حضور و مشارکت اشخاص حقیقی در پروژه‌های مشاوره و نظارت فناوری اطلاعات، برگزار کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب