امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 903 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۷:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تا 15 دی ماه؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «بهار» تمدید شد

خبرایران: مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره ملی «بهار» تا ۱۵ دی ماه جاری، از سوی جهاد دانشگاهی تمدید شد.
 مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «بهار» تمدید شد

به گزارش خبرایران، مهلت ارسال آثار به بخش هنری، فیلم کوتاه و مقاله نویسی هفتمین جشنواره ملی «بهار» تا ۱۵ دی ماه جاری، از سوی جهاد دانشگاهی تمدید شد.

جهادهای دانشگاهی سراسر کشور نیز تا پایان سال جاری، برای برگزاری نشست‌های هم اندیشی و ارائه مستندات آن به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی بهار فرصت دارند.

مسابقه کتابخوانی بهار نیز به صورت حضوری و به طور همزمان در دانشگاه‌های سراسر کشور از کتاب «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» تألیف دبیرخانه جشنواره ملی بهار برگزار شد ولی فرصت برای شرکت در بخش اینترنتی مسابقه کتابخوانی بهار تا ۳۰ دی ماه جاری، باقی‌ست.

یادآوری می‌شود، این جشنواره با هدف تبیین وجوه و ابعاد نظری و کارکردی پیام مقام معظم رهبری، تعمیق گرایش‌ها و باورهای دینی و ملی قشر دانشگاهی با توجه به پیام رهبری و بسترسازی جهت افزایش مشارکت آن‌ها، ایجاد انگیزه و تلاشی مضاعف برای رسیدن به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت اهتمام آحاد دانشگاهیان خصوصا دانشجویان سراسر کشور نسبت به نقش خود در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب