امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9022 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

لیگ قهرمانان آسیا برای قرمز هاخوش یمن بود؛

پرسپولیس با 3 گل لخویای قطر را شکست داد/ بردی شگفت انگیز و غیرمنتظره از شاگردان درخشان/ ۳ امتیاز ارزشمند به حساب سرخ پوشان واریزشد

خبرایران : تیم فوتبال پرسپولیس نخستین بازی خود در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را برابر لخویای قطر برگزار کرد و با ارایه یک بازی خوب برابر این تیم پرستاره برتری پرگلی را رقم زد تا گام نخست را محکم بردارد.
پرسپولیس با 3 گل لخویای قطر را شکست داد/ بردی شگفت انگیز و غیرمنتظره از شاگردان درخشان/ ۳ امتیاز ارزشمند به حساب سرخ پوشان واریزشد

به گزارش خبرایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و لخویای قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه شنبه در گروه A رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران برابر هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. محسن بنگر (۶۰)، هادی نوروزی (۶۶) و محمد نوری (۸۳- پنالتی) زننده گل‌های تیم پرسپولیس در این بازی بودند.

سرخ‌پوشان پایتخت در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، علیرضا نورمحمدی، بابک حاتمی، محمد نوری (کاپیتان)، احمد نورالهی، امید عالیشاه، هادی نوروزی، فرناندو گابریل و مهدی طارمی به میدان رفتند و در شروع بازی دو موقعیت نصفه و نیمه توسط عالیشاه و گابریل ایجاد کردند تا خودی نشان دهند.

در دقیقه ۱۹ بازی تیم پرسپولیس تا یک قدمی گل پیش رفت. گابریل در یک رفت و برگشت صاحب توپ شد و در حالی که دروازه‌بان حریف را پیش روی خود می‌دید توپ را به زاویه مخالف زد اما ضربه او دقت لازم را نداشت تا یک موقعیت مسلم گلزنی از دست برود.

در ادامه این بازی تیم پرسپولیس بازی نسبتا خوب خود را ادامه داد و در مقابل هم تیم لخویا سعی داشت در ضد حملات روی حرکات سباستیان سوریا خطر ایجاد کند. سوریا در دقیقه ۳۸ بازی یک ضربه سر سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که سوشا مکانی به راحتی آن را مهار کرد.

با شروع نیمه دوم و سردتر شدن هوا، بازی هم شکل آرامتری به خود گرفت و در ۱۰ دقیقه ابتدایی این نیمه بیشتر توپ در میانه میدان ضربه خورد اما پس از آن شرایط کاملا تغییر کرد. در دقیقه ۵۵ تیم لخویا نخستین جرقه این نیمه را زد. سوریا از راست فرار کرد و با سانتر خوب خود نام تائه هی را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه سر وی به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۰ پرسپولیس به گل رسید. روی یک ضربه آزاد سانتر تند و تیز گابریل با ضربه بنگر همراه شد تا دروازه لخویا باز شود. لادروپ سرمربی تیم لخویا بلافاصله پس از آن یک تغییر در ترکیب تیم خود ایجاد کرد با بیرون کشیدن یک مدافع سعی کرد تیمش را تهاجمی کند.

در دقیقه ۶۶ بازی بود که پرسپولیس به گل دوم خود رسید. طارمی با یک پاس دیدنی هادی نوروزی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک بغل پای دقیق دروازه لخویا را برای دومین بار گشود تا پرسپولیس به شرایط خوبی برسد.

در دقیقه ۷۳ بازی بنگر زمینه‌های یک جنجال بزرگ را بعد از درگیری لفظی با وایس، مهاجم تیم لخویا به وجود آورد و برای دقایقی بازی به خاطر درگیری یاران دو تیم کاملا متوقف شد. در ادامه کار لخویا دو بار توسط سوریا و وایس خطرساز شد که در یک نوبت مدافعان توپ را دفع کردند و در مرتبه دوم هم مکانی توپ را به کرنر فرستاد.

پرسپولیس در دقیقه ۸۳ گل سوم را هم به ثمر رساند. خطای محمد موسی مدافع تیم لخویا روی محمد نوری یک ضربه پنالتی برای سرخ‌پوشان به دنبال داشت و محمد نوری آن را به گل سوم پرسپولیس تبدیل کرد.

بدین ترتیب پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را با بردی شگفت انگیز و غیرمنتظره برابر لخویا آغاز کرد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب