امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8983 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فناپ نماینده انحصاری شرکت castles در ایران

خبرایران: فرتاک به عنوان بازوی پروژه های EPC هلدینگ فناپ در بخش های تجهیزات فعال شبکه (اکتیو)، تجهیزات پرداخت الکترونیک و بازرگانی عمومی، اقدام به اخذ نمایندگی های معتبر جهانی کرده است.
فناپ نماینده انحصاری شرکت castles در ایران

تامین تجهیزات پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات به دانشی تخصصی نیاز دارد تا بتواند سخت افزار مناسب، مقرون به صرفه و هماهنگ با نرم افزارهای موجود را تهیه کند، از سویی دیگر توانایی برقراری ارتباط با سخت افزارهای پیشین و تناسب با شرایط اقلیمی و محیطی کشور از چالش های خرید سخت افزار مناسب است.
واردات سخت افزارهای گوناگون ممکن است در صورت غیررسمی بودن، شرایط تحریمی و نوسانات نرخ ارز، با وقفه در تامین سخت افزار مواجه شود، اخذ نمایندگی انحصاری یک برند خوشنام که از سابقه خوبی در بازار برخوردار باشد، باعث کاهش خطرات احتمالی ناشی از مشکلاتی اینچنینی می شود که با این رویکرد فرتاک به عنوان بازوی پروژه های EPC هلدینگ فناپ در بخش های تجهیزات فعال شبکه (اکتیو)، تجهیزات پرداخت الکترونیک و بازرگانی عمومی، اقدام به اخذ نمایندگی های معتبر جهانی کرده است.
مشاور اجرائی مدیر عامل شرکت فرتاک با تاکید بر نمایندگی انحصاری  شرکت castles  توسط این شرکت گفت:  شرکت فرتاک عامل بازرگانی دستگاه کارتخوان فناپ (POS terminal) و فناپ هم نماینده انحصاری شرکت castles در ایران است که بانک های بسیاری چون بانک شهر، بانک صادرات، بانک پاسارگاد ، بانک دی،بانک رفاه و بانک تجارت از این دستگاه کارتخوان استفاده می کنند.
حسن اسلامی در ادامه گفت: تاکنون تمامی فعالیت های کسب و کاری شرکت فرتاک در ارتباط با شرکت مادر انجام شده  و به دنبال ایجاد کسب کار صندوق های فروشگاهی، دستگاه های فروش مکانیزه  و توسعه فروش دستگاه های  کارتخوان  castles هستیم.
به گفته وی به روز بودن امکانات فنی، عمر قطعات مصرفی، خدمات پس از فروش مناسب و قیمت رقابتی آن نسبت به دیگر محصولات مشابه از مهم ترین ویژگی های دستگاه کارتخوان castles بوده که به راحتی با نمونه های تولید شده آن در اروپا و ژاپن رقابت می کند.
مشاور اجرائی مدیر عامل شرکت فرتاک در خصوص مزایای استفاده یکپارچه خریداران گفت: اگر خریدارن این دستگاه ها را به زیرساخت های نرم افزاری ایجاد شده در هلدینگ فناپ متصل کنند، شاهد سرعت و امنیت بهتر در تراکنش ها خواهند بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب