امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8959 تاریخ انتشار: شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در منطقه 21 برگزار می شود ؛

برنامه های اجرایی متنوع در هفته سلامت مردان

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری برنامه های اجرایی متنوع در هفته سلامت مردان در سطح منطقه خبر داد .
برنامه های اجرایی متنوع در هفته سلامت مردان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهندس کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اعلام این خبر گفت : به مناسبت هفته سلامت مردان (1 لغایت 7 اسفند ماه ) با شعار   " ایمنی کلید رسیدن به جامعه بدون حادثه " ، خانه های سلامت اقدام به برگزاری کلاسها و برنامه های متنوعی در این زمینه کرده اند .

 وی افزود : برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی متعدد با عناوین پیشگیری از حوادث ترافیکی ، راههای جلوگیری از سرطان پروستات ، آسیبهای استخوانی و اسکلتی در سلامت مردان در دستور کار اداره سلامت منطقه قرار دارد .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 همچنین از برگزاری  کلاس ها و کارگاه های آموزشی تغذیه سالم ، خود مراقبتی در مردان ، پیشگیری از سرطانهای شایع در مردان ، الویت های سلامت در مردان ، تاثیرات مواد غذایی سرطان زا نیز خبر داد و اظهار داشت : برپایی پایگاه تخصصی سلامت مردان ، سنجش سلامت و تست BMI نیز از دیگر برنامه های در دست اقدام است .

مهندس کمالی نسب همچنین بیان داشت : غربالگری ویژه کارگران بوستان ها و ده ها برنامه دیگر نیز در این هفته برگزار خواهد شد .

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : این برنامه از روز شنبه 2 اسفند ماه تا پنج شنبه 7 اسفند ماه در خانه های سلامت سراسر منطقه برگزار می شود .     

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب