امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8938 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۶:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

موسسه اعتباری کوثر در لیست 100شرکت برتر کشور قرار گرفت

خبرایران:روز گذشته سالن همایش های صدا وسیما حال و هوای دیگری داشت.مدیرعامل و کارشناسان صدها بانک ، شرکت و موسسه از جمله دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گرد هم آمده بودند تا از جایگاه و رتبه خود در آخرین ارزیابی بعمل آمده توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور مطلع شوند.
موسسه اعتباری کوثر در لیست  100شرکت برتر کشور قرار گرفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر:بعد از تلاوت قرآن و گزارش دبیر همایش نوبت به دکتر رجب بیگی رئیس سازمان مدیریت صنعتی کشور رسید.

ایشان ضمن خیرمقدم به حضار به تسریح روند انتخاب 100شرکت برتر پرداخت و اعلام کرد ما 500شرکت را در کشور در حرفه رتبه بندی وارد کردیم و در نهایت 100 شرکت برتر را انتخاب و در این جلسه معرفی خواهیم کرد.

دکتر رجب بیگی عنوان نمود این رتبه بندی در حقیقت مربوط به فعالیت شرکت ها در سال 92 می باشد و ملاک اصلی ما برای انتخاب میزان فروش بوده که در حقیقت خروجی فعالیت های این مجموعه ها به شمار می رود.وی آنگاه به رشد چشمگیربعضی از شرکت ها که گاهی از صد در صد هم بیشترشده است اشاره نمود که از جمله آنان شرکت (موسسه)اعتباری کوثر است که به لحاظ بیشترین رشد فروش 183% کسب رتبه 2 در بیشترین صعود در میان 100 شرکت برتر با 42 پله صعود را داشته است.

در حاشیه همایش دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به خبرنگاران گفت :ما به فضل الهی با توجه تنها 3سال از تاسیس موسسه می گذرد بحمدالله توانسته موفقیت های زیادی را کسب کنیم.ایشان اشاره به انتخاب چند مدیر موسسه بعنوان پژوهشگران نمونه که چندی پیش از طرف مجامع تخصصی اعلام شد و نیز قرار گرفتن در لباس 100 شرکت برتر گفت به اعتقاد بنده حضور موسسه در همایش ها و جلسات علمی و تخصصی یک ضرورت است.

وی عنوان نمود آنچه امروز توسط مدیر محترم سازمان صنعت کشور اعلام شد افتخاری است که در سایه لطف پروردگار و عنایت اهل بیت و تلاش صادقانه مدیران و کارکنان ما به تحقق رسیده است.درآینده با ادامه مدیریت جهادی و با برنامه ریزی های دقیق قطعا توفیقات دیگری را بدست خواهیم آورد.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با توجه به نام موسسه خاطرنشان ساخت:کوثر یعنی خیر کثیر وما..........داریم ایشان این نام مقدس صیانت کنیم و معتقدیم اگر این چنین کنیم عنایت حضرت صدیقه طاهره شامل حالمان خواهد شد.

وی در پایان موفقیت بدست آمده را به کلیه مدیران و کارکنان موسسه در سراسر کشور تبریک گفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب