امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8936 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیشرفته‌ترین محصولات تهویه هوای سامسونگ در MENA Forum 2015 معرفی شدند؛

هوایی سالم و پاک با هواسازهای جدید سامسونگ

خبرایران:سامسونگ درMENA Forum سال 2015 دو محصول مرتبط با سیستم تهویه هوا را به نمایش گذاشته است. دستگاه‌های جدید تهویه هوا مدل AR7000و AR5000 به گونه­ای طراحی شده‌اند که از بیشترین قدرت و کارایی برخوردار باشند.
هوایی سالم و پاک با هواسازهای جدید سامسونگ

 طراحی ویژه سه‌گوش این محصول، باعث عریض‌تر شدن دهانه‌های ورودی و خروجی و همچنین بزرگ‌تر شدن فن این دستگاه‌ها شده که درنتیجه، هوا 26 درصد سریع‌تر از قبل، خنک شده و به بیرون منتقل می­شود. همچنین این محصولات جدید قادر به انتشار هوا به فواصل دورتر (14 متر) و گسترده‌تری (دو برابر) نیز هستند که تمام گوشه‌ و کنار خانه را نیز پوشش می‌دهد.

در ساخت این دستگاه‌ها یک فناوری مبدل دیجیتال کارآمد نیز به کار رفته که قادر است بدون نیاز به خاموش و روشن شدن پیاپی، دمای مطلوب فضا را حفظ کند؛ و به همین دلیل مصرف انرژی آن نیز به مراتب کمتر است. به منظور اهمیت کیفیت و سلامت هوا، طراحی انحصاری دکتر ویروس سامسونگ، با استفاده از یک فناوری نوآورانه تصفیه هوا و خنثی‌سازی عوامل آلودگی هوا، تا میزان 99 درصد، خانواده‌ها را با تنفس هوایی سالم و پاک، ایمن و آسوده می‌سازد.

 هواساز مدل AX7000 نیز از دیگر محصولات جدید سامسونگ است. این روزها دستگاه‌های هواساز به طور فزاینده‌ای در زندگی روزانه اهمیت یافته­اند چرا که بسیاری از گرد و غبارهای ریز به راحتی و به سرعت در محیط زندگی، خانه‌ها و دیگر اماکن عمومی، انتشار می­یابند. مدل جدید AX7000 به سادگی هوا را به داخل می‌کشد و به گونه‌ای طراحی شده که حتی اگر در برابر دیوار قرار داده شود، هوا را به شکل مؤثری به داخل می‌مکد. فن‌های دو موتوره با دو سیستم فیلتر کردن پنج مرحله‌ای، هر کدام با فیلتر‌های HEPAPro، هوایی سالم و پاک تولید کرده و آن را از طریق جریان هوای سه‌ مسیره، پخش می‌کند. همچنین این دستگاه از طریق نمایشگر خود، وضعیت هوا را به کاربر گزارش می‌دهد. با استفاده از این دستگاه حتی هوای چرب نیز قابل تصفیه شدن است. فیلتر بخار روغن، چربی‌های موجود در هوا را قبل از فیلترهای مراحل بعدی، از جمله فیلتر بوگیر و فیلتر ذرات معلق، جذب می‌کند و به این ترتیب حتی هنگام وجود چربی، تصفیه مؤثر هوا را تضمین می‌کند./

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب