امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8926 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران خبرداد؛

سوم اسفندماه آغازجام جهانی فوتسال هنرمندان/ بازی افتتاحیه ایران وژاپن/ تیم های برتر این مسابقات جایزه‌ای دریافت نخواهد کرد/ نام گذاری روز اول مسابقات به نام «امیر آصفی»

خبرایران: حسین یاریار با اشاره به اینکه تیم های برتر این مسابقات جایزه‌ای دریافت نخواهد کرد، گفت: به نظر ما نفس حضور تیم ها در چنین مسابقاتی خودش جایزه است چون ما از همان روز اول هم گفتیم نگاه ما در باشگاه هنرمندان اقتصادی نیست
سوم اسفندماه آغازجام جهانی فوتسال هنرمندان/ بازی افتتاحیه ایران وژاپن/ تیم های برتر این مسابقات جایزه‌ای دریافت نخواهد کرد/ نام گذاری روز اول مسابقات به نام «امیر آصفی»

به گزارش خبرنگارخبرایران ، دومین نشست خبری نخستین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال‌ هنرمندان امروز با حضور«حسین یاریار» مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران و اصحاب رسانه درمحل سالن کنفرانس اتحادیه لیگ برتر فوتبال برگزار و دراین نشست خبری«حسین یاریار» مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران اظهارداشت: نخستین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال سالنی هنرمندان از روز یکشنبه آینده مصادف با سوم اسفندماه به میزبانی کشورمان و در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد و درواقع این راهی است که ما سال‌ها قبل شروع کرده بودیم و خوشختانه کم‌کم ودرآینده ای نزدیک به نهضت جهانی تبدیل خواهد شد و این جای بسی خوشحالی است.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران تصریح کرد: آیین آغازین نخستین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال سالنی مسابقات ساعت 9 صبح روز یکشنبه سوم اسفند و با سخنرانی «کیومرث هاشمی» رئیس کمیته ملی المپیک آغازمی شود.

 وی ادامه داد: بعد از سخنان «کیومرث هاشمی» به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک تیم‌های ایران و ژاپن ساعت 11 نخستین بازی جام جهانی فوتبال سالنی هنرمندان را برگزار خواهند کرد به نوعی استارت این دوره از مسابقات زده خواهد شد.

یاریار عنوان داشت: برزیل، ژاپن ، سوئد و لهستان تیم‌های خارجی حاضر در این رقابت‌ها هستند که کارسختی را دراین رقابت ها برای قهرمانی خواهند داشت. چرا که بسیاری از هنرمندان و فوتبالیست‌های کشورهایی از جمله «برزیل»،« ژاپن» و «سوئد» با بهترین نفرات خود به ایران آمدند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال تیم سوئد در زمینه موسیقی نیز از وضعیت خوبی برخوردار است به گونه‌ای که گروه سوم موسیقی اروپا هستند همچنین تیم لهستان نیز با معروف‌ترین هنرمندان خود به ایران آمده است و تاکنون این تعداد هنرمند هیچ‌گاه به ایران نیامده‌اند.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران ابرازداشت: کار تیم ایران برای کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت است و حتی برای صعود به مرحله نیمه نهایی نیز کار دشواری در پیش داریم . به همین دلیل ما با توجه به تجربه‌ای که از مسابقات مسکو کسب کردیم معدل سنی تیم را جوان کردیم که در این راه از یکسری هنرمندان جوان که سابقه فوتبالی خوبی دارند استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه هر روز مسابقات جام جهانی سالنی را به نام یکی از هنرمندان و فوتبالیست‌های فقید نامگذاری کرده ایم تاکید کرد: روز یکشنبه که مراسم آغازیین مسابقات است روز درگذشت «امیر آصفی» پیشکسوت فوتبال کشورمان است ضمن اینکه سایر روزها را نیز به نام سایر هنرمندان و فوتبالیست های فقید کشورمان نامگذاری کرده‌ایم.

یاریار با اشاره به اینکه تیم های برتر این مسابقات جایزه‌ای دریافت نخواهد کرد، افزود: به نظر ما نفس حضور تیم ها در چنین مسابقاتی خودش جایزه است چون ما از همان روز اول هم گفتیم نگاه ما در باشگاه هنرمندان اقتصادی نیست و به همین دلیل تا امروز دوام آورده ایم و برای جهانی شدن این نهضت باید شعار و عمل مان یکی باشد که تاکنون این گونه بوده است ما راهی را که سال ها پیش شروع کرده ایم اندک اندک تبدیل به نهضتی جهانی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران درخصوص  اعضای تیم ایران  گفت: پژمان جمشیدی، محمد رضا حیدریان، محمد نوازی، رضا ناصری، علی عبدالمالکی، علی سلیمانی ،وحید شمسایی ، سید جواد هاشمی، محسن تنابنده، امیر علی دانایی بازیکنان تیم هنرمندان را تشکیل می دهند.

وی درپایان این نشست خبری افزود: آقای «علی پروین» ‌به عنوان مدیر فنی تیم خواهد بود. ضمن اینکه «امیر میرزاییان»، «محمد رضا مهدوی»، «سعید بیگی» اعضای کادر فنی تیم هنرمندان را تشکیل می دهند و آقای «اصغر همت» هم سرپرست تیم خواهند بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب