امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8925 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در هفدهمین سال معرفی شرکت‌های برتر ایران؛

صنایع شیر ایران «پگاه»بزرگترین وموفق ترین صنایع غذایی کشورشد

خبرایران:شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» در هفدهمین سال معرفی شرکت‌های برتر ایران، از بین 500 شرکت برتر ایرانی رتبه اول را در گروه صنایع غذایی وآشامیدنی کسب نمود.
 صنایع شیر ایران «پگاه»بزرگترین وموفق ترین صنایع غذایی کشورشد

به گزارش خبرایران، همایش سازمان مدیریت صنعتی برای معرفی 500 شرکت بزرگ و موثر در اقتصاد کشور با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت ،مقامات کشوری، مدیران شرکت‌های برتر و صاحبنظران اقتصادی و صنعتی در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما در تاریخ 27 بهمن 93 برگزار و شرکت‌های پیشرو، شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع ، شرکت‌های برتر صادرات‏گرا و شرکت‏های برتر در شاخص‏های مهم از جمله فروش، رشد فروش، ارزش افزوده و... معرفی شدند.

مهم‏ترین اهداف این رتبه‌بندی، شفاف‌سازی فضای کسب و کار و گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی کشور است.

500 شرکت حاضر در رتبه‌بندی، در گروه‌های صنعتی 29 گانه با شرکت‌های هم رشته خود از نظر شاخصهای رشد شرکت، سودآوری و عملکرد، صادرات، بازار و ... ، همچنین در فهرست عمومی با دیگر شرکت‌های صنعتی در 28 شاخص ارزیابی و مقایسه شدند.

گفتنی است در این همایش شرکت صنایع شیر ایران "پگاه" در بین 500 شرکت برتر ایران در گروه صنایع غذایی وآشامیدنی رتبه اول را کسب نموده و به عنوان "بزرگترین وموفق ترین صنایع غذایی کشور "معرفی و لوح مربوطه به مهندس رومی مدیرعامل صنایع شیر ایران اهداء شد .

همچنین شرکتهای تحت پوشش شرکت صنایع شیر ایران شامل شرکت بازار گستر پگاه منطقه 5 با رتبه 140 ، شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران با رتبه 173، شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران بارتبه 177، شرکت پگاه اصفهان با رتبه 268، شرکت پگاه آذربایجان شرقی با رتبه 279، شرکت پگاه گلستان با رتبه 378 و شرکت صنایع بسته بندی پگاه با رتبه 461 در بین 500 شرکت برتر ایران قرار گرفتند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب